• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Kickan 84

God morgon!

Ny magbild!

Annars inte överlycklig, eftersom vi fått veta att svärfar har cancer i prostatan och vi vet ännu inte om det spritt sig vidare. Snacka om att leva i vakuum.

Ett litet pergomirakel! v.16 ♥
  • pucken

kickan
    usch va tråkigt att höra. min morfar gick bort i prostatacancer för fyra år sen eftersom han bodde i serbien kunde jag inte ens gå på begravningen. hoppas att din svärfars cancer inte spritt sig!

• Kickan 84

pucken: Jo, har den inte spritt sig är ju chanserna jättebra, men jag försöker att bara ta en dag i taget. Cancer är ju skithemskt!

Ett litet pergomirakel! v.16 ♥
  • MallaMojs

Min pappa opererade prostatan här om året, de upptäckte det väldigt tidigt så det var tur...men han har fortfarande stora problem med att hålla tätt..stackarn! Hoppas att det är bra med svärfar, kickan!

Ja, igår ringde bm och sa att läkaren där skickat en remiss till sjukan för ett extra UL, baserat på mitt SF-mått. Blev först orolig, men va f*n, de har bara mätt EN gång så de har ju inget att jämföra med eller så... Jaja, jag är glad bara jag får komma å kolla

Tvillingtjejjer **vecka 25**
  • Winnertaco

Malla
    Det värsta som kan hända är väl att de bedömmer att twinsen är för stora för vaginal förlossning?!

• MallaMojs

Taco...ja, om de nu är de som är för stora... Kan ju vara någé vaj med fostervatten å så också, men men...

• Winnertaco

Jag vet bara att för lite fostervatten inte är bra, spelar det nån roll om det är för mycket?

• MallaMojs

taco...haha, näe jag vet inte - är inte alls insatt. Jag blev skitglad när bm ringde, för jag hade just gnällt över att jag vill SE tjejjerna NU i en tråd, men sen så blir man ju ALLTID lite orolig...

• Winnertaco

För lite vatten kan vara ett problem, då kan fostret ha fel på njurarna, mewn har aldrig hört att för mycket vatten kan vara ett problem. Försök att se det som att det är kul att gå på ul!

När vi satt och väntade på att få komma in på sista överburenhetskontrollen kom det ut en massa par som antagligen var på rutin-ul, de såg så glada och förväntansfulla ut! Då sa jag till Andreas att "kommer du ihåg när det var KUL att gå på ul?"

• pucken

ett stoooort sf-mått KAN vara dåligt. läste en tråd om det förra året, men det ska vi inte tänka på nu. allt är finfint med mallas tjejer!

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)