• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Cia80

Skrutt,
    Åh, man märker verkligen hur glad du är
    Jag får nog snällt vänta. Men sambon sa att vi kommer gifta oss -09 oavsett om vi får bebis innan eller inte...så vi får väl se

• Skrutt 83

Kelso: Ja förhoppningsvis! Eller tar sista pillret 19 augusti så det blir väl snarare septerber. Känns allt rätt då så, det är preliminärt så iallafall och jag är världens lyckligaste! Hoppas du lyckas övertala sambon! =) Jag börjar bli sjukt nervös nu när det blev så verkligt, kommer vi klara det? Kommer vi ha råd? Kommer förhållandet överleva? Antar att det är rätt naturligt!

• Skrutt 83

Cia: Ja och risken att en liten rackare smiter finns ju som sagt fortfarande! =) Jag håller tummarna så hårt jag bara kan!

• Kelso

Skrutt 83 skrev 2007-05-09 22:35:20 följande:

Jag börjar bli sjukt nervös nu när det blev så verkligt, kommer vi klara det? Kommer vi ha råd? Kommer förhållandet överleva? Antar att det är rätt naturligt!
    Ja, det dyker upp många frågor...Det är ju en STOR grej och ett stort steg att ta!
    Men jag tvekar inte ett dugg på att jag och sambon kommer vara ihop för evigt!!! Vi är som gjorda för varann. Vi brukar säga att vi är jutna i samma form, fast hans hade snopp...=)
  • Cia80

lusse,
    Ja, jag vet inte...nu kanske jag tolkar för mycket. Men som jag berättade för er häromdagen, så sa han ju att vi får se hur vi känner i höst.
    Men som vanligt ska man väl inte hoppas för mycket. Känns som jag blivit tillräckligt besviken på ett tag nu.

Skrutt,
    Ja, det gör ju det. Tack för att du håller tummarna

• Fröken85

ååå skrutt, vad avis jag blir.. Jag vill försöka få sambon att köra igång i september/oktober för jag vill ha en juni-bebis ju! JAG VILL OXÅ TJUVSTARTA. Kanske ska vänta ett par månader å sen testa ditt knep?! Grattis iallafall!

• Skrutt 83

Kelso: Haha vilken bra beskrivning! Jo jag är säker på att jag och sambon är förevigt också, vi har hängt ihop sedan vi var 16. Men man nojjar ju för allt! Men det är klart man klarar det man får vara duktig på att vårda förhållandet!

Cia: Nää man ska ju inte det, lite så jag känner också men ändå blir man ju så glad! Hoppas på start i höst för er också!

Fröken: Tack så mkt! Jag hoppas verkligen att det blir tjuvstart för dig också! Då kanske vi +:ar samtidigt!! ÅÅÅhh vad kul det vore, ja det vore perfekt med en liten juni-bebis! =) Ja kanske ett bra knep, han verkar liksom hunnit vänja sig med tanken! Livrädd att han ska få kalla fötter bara... Men det är rätt skönt som vi bestämmt nu, att sluta m piller och bara köra, kanske varva med avbrutet och skarpt och låta ödet bestämma?

• Cia80

Skrutt,
    Lovar att berätta om det händer saker på bebisfronten. För på bröllopsfronten kommer det ju inte hända så mycket på ett tag.

• Fröken85

Nu säger jag god natt tjejer! Sov så gott mina älsklingar!