• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • enlitenbitkaka

Hej på er!

Är det bara min FL sida som krånglar?! Måste trycka F5 varje gång jag går in i en tråd då den inte uppdateras automatiskt.... *suck*

Nu har jag iaf varit på intervjun! Tog kanske 10-15min sen va vi klara.... Man börjar typ jobba imorgon så jag får reda på om jag fick jobbet idag. Elle tidigt imorgon. *hoppas*

Sambon e sjuk och med så är han även grinig och sur...killar! Så nu ligger han nerbäddad i sängen och hostar...

.?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Yoyna

Håller tummarna för dig lusse!

Va roligt att ha en bästis som stöttar och är glad för din skull fröken!

• Skrutt 83

Hej tjejer!

Fi: Åhh vad jobbigt att vara sjuk, hoppas du kryar på dig snart!

Lusse: Vad kul att intervjun gick bra, håller tummarna för att du får jobbet!

Fröken: Vad härligt att din kompis är så glad för din skull och stöttar dig!

Urcsh idag är längtan enorm.. Appropå att ge beskedet i present så hoppas jag att jag kan ge min mamma det i 50 års present nästa år hon fyller i maj. Blir ju inte ledsen om det blir tidigare heller.. =) Ha det bra tjejer!

• Skrutt 83

Luscious: ÅÅ ett STORT grattis!!! Vad skoj!! När börjar du? Var det i närheten av där du bor?

• enlitenbitkaka
    Skrutt 83 skrev 2007-04-25 14:10:03 följande:
    Luscious: ÅÅ ett STORT grattis!!! Vad skoj!! När börjar du? Var det i närheten av där du bor?
    Ja det är i samma stad iaf Tar kanske 10min med buss dit. Börja 09:00 imorgon då jag ska följa med på en rutt för att se hur det går till.

Och vad roligt att ge sin mamma ett barnbarn i 50-årspresent!
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • presens konjunktiv

Grattis, Lusse!!!

Min mamma ska inte få någon present (hon har redan fyllt femtio), utan snarare ett kort med "Vi ses i ..., mormor. Nu har du en bra anledning att kasta stinkpinnarna. Jag tycker inte om dem. Kram, bebisen."

Den som säger att man inte kan köpa kärlek, kan aldrig ha hört talas om hundvalpar.
  • Skrutt 83

Luscious: Det är ju jättebra ju! Vad kul, ska du ha som extra jobb och sommarjobb? Hehe ja det vore kul att få ge henne det, men man vågar nog inte hoppas på att det ska ta sig på första eller andra försöket..

Svar på tråden SYLTFISK