• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Thulan

Hej hej! Pluggar för fullt men ska lägga mig i badet nu innan Desperate Housewives börjar. Sedan är det FL-time!

• presens konjunktiv

Jag är alltid hopplöst efter! Ser nästan ingenting på teve (enda undantaget: Dark Angel), utan köper boxarna typ fyra år i efterhand.

Den som säger att man inte kan köpa kärlek, kan aldrig ha hört talas om hundvalpar.
  • FiL81

hejsanhej

usch, mår inte bra idag. snuvig, förkyld, ont i huvudet, ont i halsen och ont i kroppen. Mannen har varit underbar snäll ikväll - stoppat om mig i sängen, fixat te och huvudvärkstabletter - varit iväg och handlat och bullat upp med melon och jordgubbar.

wow - jag älskar honom så!!!

presens: verkligen kul jobb du har!

• Yoyna

Jag är här, men bara lite halvhjärtat. För en gångs skull är min sambo hemma på kvällen, så vi ska helhjärtat ägna oss åt... Att vika tvätten! Romantiskt va?

• FiL81

och just det - när jag låg i sängen och yrade och försökte vila så somnade jag en stund och drömde om beeeeebisar!

drömde att vi nästa år, den 1 maj, gav min pappa en t-shirt i 60-års present där det stod "morfar" på....hihihi hoppas det blir så!

• presens konjunktiv

Åh, vad jobbigt Fi!

Jag har också massor av bebisdrömmar... Det händer emellanåt att jag drömmer att jag är höggravid och sitter och klappar bebisen, och vaknar med handen på magen.

Den som säger att man inte kan köpa kärlek, kan aldrig ha hört talas om hundvalpar.
  • enlitenbitkaka
    presens konjunktiv skrev 2007-04-24 20:46:44 följande:
    *garvar*Ja, boxen. Säsong 2. Här ligger vi efter, ser du.
    Men det e roligt å kolla på boxarna också...kollade igenom en säsong av Sex and the City för nån vecka sen

Fi:
    Usch för å va sjuk, men vilken tur att du har en så go man!
    Yoyna skrev 2007-04-24 20:49:47 följande:
    Jag är här, men bara lite halvhjärtat. För en gångs skull är min sambo hemma på kvällen, så vi ska helhjärtat ägna oss åt... Att vika tvätten! Romantiskt va?
    Allt tid tillsammans är bra tid
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • enlitenbitkaka

Bebisdrömmar är jobbigt men roligt på samma gång! Jobbigt när gränsen mellan dröm och verklighet suddas ut bara...älskar åt titta på magen i spegeln och föreställa mig hur den skulle se ut med en bebis i. Haha, I'm a basket case...jag vet

.?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Fröken85

Hejsan!

Jag drömde inatt att jag plussade. Och jag trodde inte på de, så jag gjorde 2 test till innan jag blev övertygad. Sen vaknade jag. Himla kul... (NOT)... Men man får väl hoppas att det blir verklighet någpon gång.

Berättade förresten för min bästa vän idag att vi planerar at starta verkstan efter nyår. Hon sa "Å va kul för dig. Har han äntligen gått med på det. Du har ju längtat sen du va 16 ju Nu var det allt på tiden...Å vad kul det ska bli..." Herre gud vad jag älskar den tjejen!

• FiL81
    Fröken85 skrev 2007-04-24 21:22:46 följande:
    Berättade förresten för min bästa vän idag att vi planerar at starta verkstan efter nyår. Hon sa "Å va kul för dig. Har han äntligen gått med på det. Du har ju längtat sen du va 16 ju Nu var det allt på tiden...Å vad kul det ska bli..." Herre gud vad jag älskar den tjejen!
    Åh, vilken härligt kompis!

Är hemma från jobbet idag, fortfarande lite sjuk - inte så mycket, men så pass att jag bör ta det lugnt idag...lite trist. Kommer döööö av uttråkning!

Vad ska ni hitta på idag?
Svar på tråden SYLTFISK