• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Skrutt 83

Lusse: Nää man lär ju göra ALLT för att framhäva magen så folk kan fråga om det bor ngn där! =) Men som sagt de nära får veta på en gång!

Vad lika vi alla tycks tänka kring detta! =) Idag kan jag inte tänka på annat än att jag vill gå med mage, försöker plugga men tji motivation.. Bara bebisar på hjärnan!

• Skrutt 83

nää nu måste jag släppa bebistankarna för ett slag å försöka fokusera på böckerna.. Inte lätt! "Ses" lite senare!

• Cia80

Grattis till jobbet lusse!!

Hoppas att ni har det bra tjejer.
    Här är det bara bra. Ska snart traska iväg till banken och prata pension. Undrar om det ger vuxenpoäng

Golflektionen igår var helt ok. Vi fick börja med grunderna i puttning. Kan nog bli riktigt kul det här

Hoppas vi hörs senare.

• enlitenbitkaka

Ja manvil ju visa sin lilla kula! uscha...tänk om man blir enorm? och har en gigantisk mage och djävulsk foglossning

Cia: Tack! *glad*

Gud vad skoj med golf! Vill också prova...är det svårare än det ser ut?

Håller på och fixar käk....kallskuren rostbiff, hemmagjorda klyftpotatis, tzatziki och gurkskkivor....mumma! Det festligatse jag har ork att göra iordning idag!

.?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Frila2

Nu har jag varit i stan och inhandlat ÄL-test samt vitaminer.
    Har varit rusktigt trött ett tag nu, har de senaste dagarna sovit nästan 12 timmar /natt. Har gått och lagt mig vid 03-tiden två dagar i rad men inte gått upp förrän 14-tiden någon dag. Alltså då jag inte har jobbat utan varit ledig och jag har gått upp direkt när jag vaknat. Igår gick jag dessutom och la mig och sov mellan 18-20 trots att jag gick upp kl 14. Kanske borde kolla ett Hb på jobbet..  Nu ska jag börja äta vitaminer och se ifall det blir bättre.
    Har ju köpt clearblue äl-test också. Ska kolla att kroppen verkligen fungerar. Dock inte sagt något till sambon än. Ni är ju alla informerade om hans panik-blick så ja, ni förstår Enligt testet ska man börja testa en viss dag efter senaste mensens första dag genom att veta hur lång cykel man har. Min är mellan 30-32 men det är olika varje månad. Ska man då börja kolla den dagen som är uträknat på 30 dagars cykel så man inte missar äl? Så måste jag ju göra men grubblar lite. Jaja, jag har två veckor på mig innan jag ska göra testen.  

• Cia80

lusse,
    Ja, det kan nog bli riktigt skoj.
    Det är lite trixigt innan man får in tekniken. Men det kommer nog. Har ju bara haft en lektion än så länge, nästa är på fredag

• presens konjunktiv

Jag hade börjat på det datum som kom först.

Jag tror mig ju veta när jag har ägglossning, så jag tänkte börja dagen innan, och sen köra på. När jag kommer loss och köper testen, vill säga.

Den som säger att man inte kan köpa kärlek, kan aldrig ha hört talas om hundvalpar.
  • Cia80

Jösses så lugnt det är i tråden idag.

Satt och tittade på ett djurprogram och fick tårar i ögonen av söta små lemurer. Snacka om att vara blödig

• Skrutt 83

Hej tjejer!

Cia: Kul att golfen går bra!

Frila: Bra med vitaminer, jag tyckte jag blev mkt piggare när jag började med dem. Ang. ÄL-testet så skulle jag nog utgå ifrån 30 dagars cykeln.

Presens: Tänk på att testen brukar ge utslag 24-48 h efter positivt test! Så kanske ska du börja redan 2 dagar innan. Ett litet tips bara!

Svar på tråden SYLTFISK