• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Cia80

Fler tårar...
    Såg på Greys Anatomy och det var det ett par som förlorade sitt ofödda barn men som sen fick föda fram det. Usch så hemskt det var!

Skrutt,
    Det hoppas jag med. Så underbart det vore.
    Sambon säger att det inte längre är en risk, utan att det är en chans om vi får barn nu

• enlitenbitkaka
    Skrutt 83 skrev 2007-04-25 21:41:28 följande:
    Lusse: Förr hade jag tänkt att jag skulle sluta när det var dags att starta verkstaden men jag vill ge kroppen extra tid på sig att komma igång. Dessutom så hoppas jag att sambon inte ska vara lika nogrann när det är upp till honom att skydda sig. Så då kanske det blir tjuvstart?! Dessutom så ökar ju chansen för att en smiter också. Hihi. Sluta i augusti vet jag, så kan vi hispa över symtom å konstiga kroppar tillsammans. =) Tycker det ska bli skönt att sluta men det känns lite omständigt att börja m gummi igen, spontaniteten blir ju inte likadan direkt.. :(Cia: Jag hoppas du har haft en som varit på rymmen denna månad!
    Ja jag e inte direkt sugen på att nuppa med kondom i nästan ett år om vi börjar först i juni... Ska äta dem sommaren ut sen får vi se...vill gärna ha koll på mensen under sommaren.
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • enlitenbitkaka
    Cia80 skrev 2007-04-25 21:56:43 följande:
    Fler tårar...Såg på Greys Anatomy och det var det ett par som förlorade sitt ofödda barn men som sen fick föda fram det. Usch så hemskt det var!Skrutt,Det hoppas jag med. Så underbart det vore.Sambon säger att det inte längre är en risk, utan att det är en chans om vi får barn nu
    Såg också på det....kom en liten tår
    Vad gulligt av din sambo att säga så! Han kanske kommer på bättre tankar ändå...
  • Cia80

lusse,
    Det vore ju mardrömmen om man fick genomgå det där. Usch, nu måste vi prata om nåt roligare.

Ja, det är ett stort steg i rätt riktning. Så nu är det upp til spermierna

• Skrutt 83

Lusse: Nää det är ju inte så himla kul! För mig blir det lite drygt 7 månader. Vet inte om det kanske kommer bli avbrutet eller inte, det är upp till sambon. Ska dock försöka införskaffa en persona om mensen bara blir regelbunden. Den har ju koll på ens cykel å då behöver man bara skydda sig de röda dagarna.

Cia: Vad gulligt sagt av honom!

• Skrutt 83

Nää ni nu ska jag ta och ägna sambon lite uppmärksamhet. Ha en bra kväll tjejer!

• Yoyna

En kompis testade positivt idag, hon var så glad! Och stirrig!!! Önskade nästan att jag oxå fick plussa snart!

Grattis till jobbet lusse! Va roligt för dig!

Cia: Det är ändå en viss chans att nån spermie kan slinka in eftersom det kan finnas spermier i försatsen!

• enlitenbitkaka
    Skrutt 83 skrev 2007-04-25 22:02:22 följande:
    Lusse: Nää det är ju inte så himla kul! För mig blir det lite drygt 7 månader. Vet inte om det kanske kommer bli avbrutet eller inte, det är upp till sambon. Ska dock försöka införskaffa en persona om mensen bara blir regelbunden. Den har ju koll på ens cykel å då behöver man bara skydda sig de röda dagarna. Cia: Vad gulligt sagt av honom!
    Och för mig blir der 10månader om vi börjar i juni. Avbrutet går nog INTE min sambo med på...han har kollat upp statistik och sånt inför bebisverkstaden så han ha stenkoll på ÄL och cykler Det e ju bra men ändå inte
  • Cia80

Yoyna,
    Jag är kvar här. Allt bra med dig?

Väntar på att sambon ska ringa och säga godnatt.
    Han har så mycket på jobbet nu så han har aldrig tid att prata med mig under arbetstid.

Svar på tråden SYLTFISK