• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • presens konjunktiv

Hej tjejer. Nu är jag tillbaka. Men jag har inte orkat läsa igenom alla sidor jag har missat. Hoppas att allt är bra med alla.

Den som säger att man inte kan köpa kärlek, kan aldrig ha hört talas om hundvalpar.
  • Fröken85

hej hej!

Hoppas alla har haft det bra! Kul att du är tillbaka presens!

Jag har haft en fullspäckad helg med möhippa för sambons syster och renovering. Idag är det tvättdag å sen när sambon kommer hem från jobbet ska vi handla nya möbler.... kul kul kul... Sen ikväll blir det middag hos kompisarna. Så än får jag inte ta det lugnt... Hoppas iaf kunna hänga här lite idag.

Hur är det med längtan idag, tjejer?

• enlitenbitkaka
    Presens:
    Welcome back!

Fröken:
    Låter som en riktigt rolig helg! Vad blir det för möbler då? Underbart att ha fullt upp

Jag håller på att måla om en gammal stol...och när den e klart så står en till likadan till och väntar på färg. Och sen kökssoffan
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • presens konjunktiv

Vi kaklade en halv badrumsvägg i går. Det går framåt!

I kväll ska vi elda och grilla, förstås.

Den som säger att man inte kan köpa kärlek, kan aldrig ha hört talas om hundvalpar.
  • FiL81

tjena tjejer!

Valborg har vi ju idag! Kul!

Det onda i halsen har nästan försvunnit. Istället sitter jag nu här pa jobbet med en fruktansvärd nästäppa. *suck* att jag aldrig kan fa bli frisk!

Min helg var ganska sa lugn. God mat, lite shopping, lite promenad och sa ganska sa mycket vila.

mensen kom en dag senare en vanligt. ojoj, visst fanns det ett litet hopp där ett tag. Och mannen sa att han nog skulle bli glad och lycklig om den aldrig hade kommit... hihi

Nä, nagra timmar kvar här pa jobbet och sedan blir det hemgang och enklare valborgsfirande med mannen. Här i Tyskland firar det ju inte Valborg, sa det blir nog inte till att ga till nagon brasa. lite trakigt

Lusse: ah, vad duktig du är som malar bade stolar och kökssoffa!! Har du na bilder och visa? *nyfiken*

fröken: sa kul med möbelinköp! *vill oxa*

• enlitenbitkaka
    Presens:
    Ni skydnar er väl lite extra med badrummet kan jag tänka mig?!

Fi:
    Låter som att du haft en bra helg! Vill också shoppa Hoppas du blir frisk snart....verkar va en enveten förkylning!

En av de 2st leksandstolar jag ärvt efter mormor...ska målas vita och få nytt tyg 
    Två sådana "Leksandstolar" som ska bli vita, även dynan har fått ett vitt tyg
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • presens konjunktiv
    enlitenbitkaka skrev 2007-04-30 11:44:03 följande:
    Presens:Ni skydnar er väl lite extra med badrummet kan jag tänka mig?!
    Nja... Vi skyndar inte på själva jobbet, men vi lägger mer tid på det.
Svar på tråden SYLTFISK