• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Frila2

Jag är här!!
    Ja, varför ska alla skaffa barn för...
    Åter för en timme sedan ungefär. Hade en matlåda i frysen som tur var, annars hade det nog inte blivit nåt. Sitter dessutom och äter popkorn nu, mmm

• enlitenbitkaka
    Frila2 skrev 2007-04-27 21:18:56 följande:
    Jag är här!! Ja, varför ska alla skaffa barn för...Åter för en timme sedan ungefär. Hade en matlåda i frysen som tur var, annars hade det nog inte blivit nåt. Sitter dessutom och äter popkorn nu, mmm
    Bra det! *hönsmamma* Funderar på lite glass men känner mig såååå onyttig....

Ja, man längtar inte mindre av att a l l a skaffar barn. Föreslog för sambon att jag skulle sluta med pillrena i slutet av sommaren...inte så poppis. Han sa att ville jag så fick jag det men han tyckte inte det va en bra idé.
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • FiL81

jag e halvt som halvt här - har käkat goood middag med mannen och myst hela kvällen. Har dock fortfarande den där jäkla brännan i halsen som INTE vill gå över....

nu blir det glass i mängder, ska ju vara bra för halsen!

• Frila2

Lusse: Ok, han tyckte inte det var en bra idé just nu men det kan ju ändras

Fi: glass är bra för halsen så ät, ät och ät.

• enlitenbitkaka
    Frila2 skrev 2007-04-27 21:24:11 följande:
    Lusse: Ok, han tyckte inte det var en bra idé just nu men det kan ju ändras Fi: glass är bra för halsen så ät, ät och ät.
    Ja ni får hålla tummarna....jag tänker iaf sluta äta dem då. Han får gnälla bäst han vill
    FiL81 skrev 2007-04-27 21:21:58 följande:
    jag e halvt som halvt här - har käkat goood middag med mannen och myst hela kvällen. Har dock fortfarande den där jäkla brännan i halsen som INTE vill gå över....nu blir det glass i mängder, ska ju vara bra för halsen!
    Uscha, stackars dig! ja ät glasss och mys med sambon!!
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Yoyna

Ja e här! (På stockholmska!)

Har jobbat idag å sen va vi å storhandlade. Med tusen andra såklart! Löning.

Sen ringde dom från jobbet å frågade om jag ville jobba några timmar imorn bitti. Vill egentligen inte alls, men hann säga ja innan jag tänkte efter. Men men, det blir ju lite extra pengar sen.

Ja, det är mycket stora magar å nyfödda nu! Å en hel del plussande oxå tycker jag! Men mig gör det faktist inte så mycket, jag vill ju egentligen inte ha ett till barn just nu, att vänta ett år eller så med att börja försöka känns helt ok. Men förstår att det är annorlunda om man själv vill stå i stratgropen men väntar på att nån annan ska känna sig redo!

• FiL81

lusse: ååå jag vill oxå sluta med mina piller snart! förstår inte hur jag ska orka vänta tills december!

• Yoyna

Fi81: Du kanske kan smygsluta och ta nått piller varannan dag!

• Yoyna

Lusse: Jag tror inte alls du är ovanligt som har full koll på vagnar å sjalar osv. (Okej, alla kanske inte har FULL koll som du, men ändå!) Det är ju roligt att planera! Jag funderade nog inte alls på hur det skulle vara att ha en tvååring när jag var gravid, såg bara förlossningen och pluttbebeis upp på magen. Längre än så fanns liksom inte! Sen har dagarna bara gått, en efter en!

Undrar hur det blir nästa graviditet... Säkert kommer hjärnan va lika "korttänkt" då, bara gullegull, söt liten bebbe! Inga jobbiga vaknätter, ledsna barn och uttröttade föräldrar finns med i planeringen!

Svar på tråden SYLTFISK