• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Fröken85

fi: det är mina svärföräldrars hus som vi ska ta över om två år så de sa att vi fick börja renovera lite nu om vi ville. Så vi tyckte det va bra att kunna flytta in i ett färdigt hus om två år, särskilt om det är en bebis på g då oxå. Så nu har vi börjat med att göra iordning ett sovrum i källaren och gillestugan... Möblerna får ju vara i huset nu då...

• FiL81

fröken: later som riktigt trevliga planer! Härligt att ha ett hus att fixa med!

• Fröken85

fi: ja det är det verkligen. Förhoppningsvis är vi nästan klara med det vi vill tills det är dags att flytta...*önsketänkande*

• Cia80

Hej tjejer!
    Hur har ni det?
    Jag har ni äntligen jobbat klart min långhelg. Det var en helg från helvetet eller nåt sånt. Så jobbigt så jag var gråtfärdig igår när jag kom hem.

Men imorgon ska jag vara ledig, ska bli såå skönt!

Vi ska snart ge oss av hem till mina föräldrar. Ska bli skönt att få komma hem och bli lite ompysslad

Om jag har räknat rätt så ska jag ha mens imorgon, men har inte känt av något än.

• enlitenbitkaka

Nu har jag varit duktig och sorterat räkningar, betalat dem och rensat ur vårt "skåp" som vi har lite smått och gott i. Såg ut som ett bombnedslag: räkningar, skolpapper, kamerabatterier, biokort i en enda röra...

Ska fixa hamburgare till middag idag! *mumma*

.?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Skrutt 83

Hej tjejer!
    Hoppas allt är bra med er och att ni haft en bra helg. Själv har jag kommit hem från skola och shopping precis. Köpte examenspresent till sambon och ett par nya jeans till mig *glad*!

Cia: Spännande, håller tummarna =)

Lusse: Vad duktig du är som rensat undan hemma, skulle verkligen behövas här hemma också. Har betalt räkningar precis men orkar inte ta tag i städningen. Gott med hamburgare!

Vad har ni för planer för kvällen? Jag ska hem till en kompis som fyller år imorgon och fira henne. Kan inte riktigt sluta tänka på min dröm, kändes så verkligt att ha en liten i magen och nu känner jag mig bara tom..

• Skrutt 83

Om man trycker på demin, sedan fits och regular är det de som kommer upp, de har två fickor bak.

• enlitenbitkaka
    Skrutt 83 skrev 2007-04-30 16:15:12 följande:
    Lusse: Det blev ett par fornarina modell cult, skitsnygga!! www.fornarina.com/enterfornarina.aspx man kan ändra vinkel också så ser man dem framifrån och bakifrån! Vad tråkigt, det finns inget värre än när ens älsklings jeans går sönder!
    Vad snygga! Coola detaljer Har ett par i modellen Nek, men den verkar inte finnas längre...och älskar dem! Mycket snyggare än de vanliga Flirt ex. http://www.triads.co.uk/designer-clothing/womens/casual/denim/fornarina-nek-pants.htm
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
Svar på tråden SYLTFISK