• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Cia80

Hej tjejer!

Har idag haft min andra golflektion och tycker fortfarande att det är kul

Är inte så jätteinne på bebis just nu, men vänta bara till nästa vecka då mensen tänker dyka upp.

• FiL81
    Yoyna skrev 2007-04-27 21:37:39 följande:
    Fi81: Du kanske kan smygsluta och ta nått piller varannan dag!
    hehe, det vore väl nått!
  • FiL81

Nä nu ska jag hoppa i säng och försöka "sova bort" halsbrännan.

• enlitenbitkaka
    FiL81 skrev 2007-04-27 21:31:16 följande:
    lusse: ååå jag vill oxå sluta med mina piller snart! förstår inte hur jag ska orka vänta tills december!
    Men kan du inte sluta tidigare då? För att få igång kroppen och så...
    Yoyna skrev 2007-04-27 21:56:18 följande:
    Lusse: Jag tror inte alls du är ovanligt som har full koll på vagnar å sjalar osv. (Okej, alla kanske inte har FULL koll som du, men ändå!) Det är ju roligt att planera! Jag funderade nog inte alls på hur det skulle vara att ha en tvååring när jag var gravid, såg bara förlossningen och pluttbebeis upp på magen. Längre än så fanns liksom inte! Sen har dagarna bara gått, en efter en! Undrar hur det blir nästa graviditet... Säkert kommer hjärnan va lika "korttänkt" då, bara gullegull, söt liten bebbe! Inga jobbiga vaknätter, ledsna barn och uttröttade föräldrar finns med i planeringen!
    Ja I know.... Jag heter Evelina och jag är bebisberoende! *suck* Ja jag längtar självklart tills barnet blir lite större också, men samtidigt så vill jag inte tänka så långt. Det skrämmer mig enormt att JAG ska vara en förebild, den vårt barn vänder sig till, som ska stötta, trösta...läskigt! Men det komme rnog flyta på av bara farten....
    Cia80 skrev 2007-04-27 22:11:08 följande:
    Hej tjejer!Har idag haft min andra golflektion och tycker fortfarande att det är kul Är inte så jätteinne på bebis just nu, men vänta bara till nästa vecka då mensen tänker dyka upp.
    Vad roligt! Jag har kommit in årets seglingsperiod...jag och sambon har vår dröm: Att segla ner till medelhavet med en Bavaria. Och så småning om runt jorden om det går väl...

Ingen av er som seglar??
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • FiL81

...inte i säng ännu....

lusse: jo, kanske det...brukar skämta lite på skoj med mannen att jag skulle vilja sluta med pillrerna nu direkt... men samtidigt vill jag ha jobbat i två år innan bebis. Detta kommer jag ha gjort i juni 08, så då känns det lite riskigt att sluta med pillrerna redan nu. Även om jag vet att det troligtvis tar ett tag för kroppen att komma igång, så finns ju "risken" där... åsså vill vi inte köra med kondom...

• Cia80

lusse,
    Åh, vad härligt att segla!

Hmmm, jag borde gå och lägga mig snart, ska upp 5.30 imorgon bitti. Men det är så mysigt att sitta här i soffan bredvid sambon.

• Frila2

Här var det dött. Tänte ta en liten fl-paus i min städning men får väl återkomma helt enkelt.

• Frila2

Fortfarande ingen som vill hänga med mig här en stund.
    Dumma schema som gör att jag bara kan sitta vid datorn när alla andra gör annat...  

• Yoyna

Hej Frila! Jag är här!

Sitter hos min mamma, hon å a är ute å kollar på fåren å lammen. Lovade att det inte skulle bli så sent, men jag väntar än! Vill helst inte att a somnar i bilen på väg hem.

Är du ledig några dagar nu?

• Frila2

hejsan *vinkar*

Jag går på på måndag kväll igen så hela helgen är jag fri, tyvärr jobbar ju G hela helgen så jag är själv. Men imorgon jobbar han en kort dagtur och slutar redan 14 så det är ju bra.

Har ni får och lamm? Bor din mamma långt ifrån dig eller bor du också så ute på landet? Eller, jag inser att man inte behöver komma så långt ifrån stan för det egentligen...

Svar på tråden SYLTFISK