• soffi86

I just can't understand it...

Jag fattar verkligen inte VARFÖR typ 90%av svenska befolkningen skall envisas med att ha likadana kläder! HM, Lindex, Gina Tricot, Cubus... Gaaaahhh!!
    varför VILL alla se likadana ut?? Varför blandar man inte lite och vidgar vyerna bortanför HMs Skyltfönster?

HM, Lindex, Gina Tricot, Cubus...HM, Lindex, Gina Tricot, Cubus...HM, Lindex, Gina Tricot, Cubus... and so it goes around!

Eller har jag fel?
    Vart köper du dina kläder?

• Svar på tråden I just can't understand it...
  • Rokka Jill
    HelleGbg skrev 2007-04-30 10:08:30 följande:
    men vad är din poäng???
    ATT TS KAN TA PÅ SIG BEGAGNAT!?!!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!?!?!?!?!?!??!!?!?!?!?!?!??!?
    jesså...
  • Rokka Jill
    HelleGbg skrev 2007-04-30 10:13:52 följande:
    ojjj,,easy easy....arg så här på morronkvisten???
    förmiddag är det väl ändå
    visst ordet "vintage" kan betyda nya gamla plagg.
    eller så kan det faktiskt vara gamla plagg.
    Men hon lånar ju faktiskt en del av sin mamma. Två flugor i en smäll. Slipper betala för kläder, och kläderna blir använda.
    jesså...
  • HelleGbg

ja de e ju gööörsmart!!!!!! väldigt duktigt!! ha en fortsatt trevlig förmiddag och dag då!!

• RebelRose

jag är skitkass på att sy,vägrar ha second hand,och har inte obegränsat med pengar att lägga på kläder,därför handlar jag på hm,wear it,halens,lindex osv.

• Hillbillie

Handlar också mycket på second hand. I just can´t get varför man ska betala onödiga pengar för märken som endast i undantagsfall betyder bättre kvalitet. Och dessutom är det oftast inte kvalitet jag är ute efter, utan en viss stil...

• Silverstream

Men varför haka upp sig så på vad andra har på sig? Alla köper väl de kläder de har råd med och vill ha på sig? Vill man sen skilja sig från mängden (som tydligen verkar väldigt viktigt för vissa) så får man göra stilen personlig.
    I skolan när man var yngre var det väldigt viktigt att man hade samma som resten för att inte bli retad osv idag finns en mer öppen syn på kläder och det är ju bra.

En bra regel är att inte döma efter omslaget utan innehållet.......
  • Trocadero

Jag har oftast kläder från Nike, Puma, Tiger of Sweden, JL, Adidas och Lee-jeans just av den enkla anledningen att det passar mig och min personlighet bäst.. Men ärligt talat skiter jag fullständigt i var folk har på sig och ännu mindre var dom köpt det.

Jag går efter vad folk har innanför pannbenet och inte från vilken affär dom köpt sina kläder.

• soffi86

oj vad aggresiva ni är. sluta upp med det på momangen.

Svar på tråden I just can't understand it...