• soffi86

I just can't understand it...

Jag fattar verkligen inte VARFÖR typ 90%av svenska befolkningen skall envisas med att ha likadana kläder! HM, Lindex, Gina Tricot, Cubus... Gaaaahhh!!
    varför VILL alla se likadana ut?? Varför blandar man inte lite och vidgar vyerna bortanför HMs Skyltfönster?

HM, Lindex, Gina Tricot, Cubus...HM, Lindex, Gina Tricot, Cubus...HM, Lindex, Gina Tricot, Cubus... and so it goes around!

Eller har jag fel?
    Vart köper du dina kläder?

• Svar på tråden I just can't understand it...
  • Nathalie009

ja hade ja haft råd ahde jag enbart köpt design jeans o design kläder som inte alla andra har =)
    Blir väll att man bara tar de man tycker e snyggt sen att tusentals andra har det orkar jag itne bry mej om ;)

• Roisin Dubh
    minili skrev 2007-05-03 19:28:29 följande:
    Och TS, namedropping av dyrare designers/märken du har och hur mycket pengar du tjänar, det är väldigt mycket "nya" pengar över det, genant.
    Namedropping är ganska viktigt om man vill få något sålt. För det har väl inte undgått någon att TS driver en blogg där hon säljer dessa "fina" märken? Flört

Hela tråden är ju inget annat än dålig smygreklam för dessa fula klänningar TS vill kränga.
    ◄ ►
  • Anne M
    Roisin Dubh skrev 2007-05-03 21:16:40 följande:
    Namedropping är ganska viktigt om man vill få något sålt. För det har väl inte undgått någon att TS driver en blogg där hon säljer dessa "fina" märken? Hela tråden är ju inget annat än dålig smygreklam för dessa fula klänningar TS vill kränga.
    Ja, inte föll dom mig heller i smaken .
    Smaken är som baken, delad
  • Mia83

TS

Börjar den sanna naturen visa sig?

• Mia83

Med tanke på att du tidigare hävdat att du har alldeles för mkt hyfs för att fälla sådana kommentarer....

• soffi86

nej tyvärr undersköterskorna anfaller!

• Roisin Dubh
    soffi86 skrev 2007-05-03 21:37:15 följande:
    tyvärr säljer jag dem inte. Roisin Dubh - Du är bara ett av alla exempel på oproffesionalism.
    Jag skriver som privatperson nu. Och denna privatperson kan läsa. Så nog vet jag att du säljer. Förstår inte ens hur du kan förneka det. Skrattande

Jag citerar gärna om du vill att jag lägger fram bevis men då måste jag ha ditt tillstånd.
    ◄ ►
  • soffi86

Men lilla gumman, tror du att HM informerar om hur deras arbetare har det i bangladesh? Att de har 8h arbetsdag, flextid och 80% lagstadgad sjukersättning? *give me a break!* mohahahah

• Mia83

Det är skillnad på att påpeka vad någon gör och att ge sig på personen i sig. Vet du inte det?
    Ditt svar till Anne M visar ju endast hur du reagerar när någon inte upphöjer det du gör till skyarna, med sandlådefasoner. Eller vad skulle du själv kalla det?

• soffi86

japp...att det är JAG som säljer vill jag jättegärna att du bevisar. Men en av mina systrar säljer - varför jag har länkat till bloggen.

Svar på tråden I just can't understand it...