White-Trash namn
En fundering. Jag och maken talade om typiska så kallade white-trash namn. Jag kan nämna flera sådana på killar, men vilka flicknamn är typiskt white trash för er?
En fundering. Jag och maken talade om typiska så kallade white-trash namn. Jag kan nämna flera sådana på killar, men vilka flicknamn är typiskt white trash för er?
Alla redan nämnda plus:
Nikki
Alicia
Jordan
Natascha (redan nämnt kanske)
Alla ovan och dessutom....Tammy
Och om dessa namn som några av er bedömt är WT namn undrar jag om ni ser på folk som kommer från just ett land där dessa namn inte alls skulle klinga så är de ok då? Om en familj från USA eller England är bosatt i Sverige och får barn och då väljer att ge sitt barn ett namn som Natalie, Nicole, Liam eller Kevin som är helt vanliga namn i de länder uppfattar några av er då att dessa barn kommer från ett WT familj? Jag vill inte göra någon upprörd, men jag undrar hur man tänker när man bedömer att vissa namn är WT namn?? Själv hörde uttrycket WT namn inte så länge sedan och tyckte det var lite märkligt.
Det är bara att kolla lite på Jerry Springer på TV400
hm
mina flickor heter Vanessa och melanie
är dom white trash?
ni är ju för f*n inte kloka. är ni inte lite för gamla för att hamna i denna sandlåde nivå?
ni som tycker att ett namn utgör kategorin wh kan väll vara så snälla och förklara för mig vad wh är för ngt?
wt menar jag
melinda!
Vi funderade på Nikolina ett tag men har fått reaktioner på det att det är ett wt-namn och det vill vi inte riskera
vad säger ni andra här?
adrenalin: Så tänkte vi från början men när ingen i omgivningen tycker det är fint har det börjat kännas lite småelakt att döpa sitt barn till det..