• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • MissHellen

Mary, Jag har faktist precis smörjt in mej. Men når inte hela ryggen så jag får vänta på min älskade
    Jag brukar inte häller ha de problemet, har aldrig brännt mej förut. Så de var därför jag inte smörjde in mej, tänkte inte på de iomed att jag aldrig behövt de förut.. Tror att solen är väääldigt farlig nu faktist!

• MariaOMarkus

MissH - jaa solen är ju som starkast mellan 12 och 14 om jag minns rätt..men ouufff idag har de varit riktigt varmt..låg ute i solen med killen och åt glass,va massa folk som solade och hade picknick

• MissHellen

Mary, Ja jag har oxå för mej att jag har hört de. Så nu snart ska vi fara o införskaffa lite solksydd till mej haha, Ska ju jobba i morron o på Fredag, långa dagar båda dagarna! O vi är ute hela dagarna om de är fint (vilket dom har lovat att de ska bli) vi äter till o med lunch ute då Så de behövs verkligen

Hur går de nu då, har du börjat käka nåe piller eller ska ni fortsätta försöka?

• MariaOMarkus

MissH - aah va bra ni ska fixa mer solskydd nej du,inge piller ätning här..Jag ska till honom att jag itne tänker äta nåt och de förstod han. Jag sa att "nu är det du som få tänka på skydd" jag tänker inte bry mig heheh då blev han lite chockad men då får han blir de haha

• MissHellen

Mary, Ja jag känner att jag klarar inte av fler nätter utan o få sova på sidan eller på rygg, bara på mage, nej nej de går INTE

Okej, men de är rätta tackter de Jag testade ju P-piller ett tag (testade 4 stycken) men tålde dom inte, så efter de (störtsa delen av vårat 4åriga förhållande) har vi kört på "säkra perioder" o avbrutet, då sa jag oxå att blir jag med barn ska du veta att jag INTE gör abort!
    Men tänk om de blir en liten i magen då, vad gör han då?

• MariaOMarkus

MissH - måste vara himla jobbit å bli bränd asså :/

precis,inte alla som tål ppiller så va ska man göra?! har oxå testat massa och blir trött på de. men min BM tjatade på att jag skulel fortsätta med Cerazette och när jag satt där tänkte jag tills slut "okej dåå" men när man tänker efter så nej aldrig..
    jaa vi kör samma sak som ni hehe jaa de ska bli intressant å se hans min om de nu skulle vara n¨t..va skulle din säga ?

• MissHellen

Mary, Ja de är ju de. Men sedan blir man ju brun haha

Nej, alla gör ju inte de.. Fast jag har ju inte testat nåe annat (p-stav eller p-plåster eller nått sån)!
    Ja, ibland är man ganska lätt övertalat fast man inte vill

Nja, Nu vill ju han skaffa barn! Men innan vette tusiken vad han hade sagt, men han visst ju var jag stog! Jag sa från första början att vad som än händer, gör jag inte abort. Inte för att nån annan vill eller tycker de är "bättre"! Villd u att vi ska skydda oss får du fixa de, de hände väl ett par gånger. Sedan lessnade han (och jag)
    Så jag har fått för mej lite smått att jag inte kan få barn, iomed att vi inte har skyddat oss! Skulle vara min värtsa mardröm..

• MariaOMarkus

MissH - jaa man får lida lite för å bli fin lr hur man säger hahaa

Nje har inte heller testa p-stav men p-plåster men uscha dom fick jag skumma biverkningar av. Mina armar donade bort och började skaka å grejjer..jätte läskit :/ + att man inte kan ha plåstret på så många ställen..
    jaa det är ju bara å säga ibörjan var man står så båda vet. Finns ju massa här på FL som kört med avbrutet i flera år å inte blivit med barn men när de väl försökt så går de direkt Vem vet,du kanske får ett plus på fredag *hålla tummar* Har du symtom föresten ?..

• AngelicaJ

Hmm kanske fått ett symtom.. Äter jätte mycket, fick i mig 3 lövbiffar + massa pomme och är inte mätt.
    Jag brukar vanligtvis bli mätt på en. och när de e varmt ute brukar jag knappt äta något=/
    Kan detta vara ett symtom?

• MissHellen

Mary, Japp ska man vara fin får man lida pin

Ja, Men bara man är rälig så tycker jag att de är bra! För då vet "dom" om läget..
    Ojdå, de lät ju inge bra med plåster :/ Hua! O av P-stav har jag bara hörat dåligt, alla mina kompisar har btött jätte länge eller hur som hällt! En kompis till mej hade mens i 9 månader hon :/ O de vill INTE jag ha..

De låter bra de Men de är väl bara en fix idé som jag fått för mej..
    Jag hoppas på ett plus i alla fall Men har INGA symtom, men om jag skulle lita på dom så skulle jag ha varit gravid förra månaden Så man vet aldig! Jag hoppas o hoppas o åter hoppas

Vad skulle din kille säga om du blev med barn nu då?

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !