• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • MissHellen

Angelica, Så var de för mej i dag oxå Åt huuur mycket som hällst, vilket jag inte brukar göra. Åt mer än min sambo, vilket ALDRIG händer haha! Men de har bara vare i dag.. Hur länge har du kännt sådå? När har du BIM?

• AngelicaJ

i ett par dagar, igår käkade vi på mcdonalds. Köpte en vanlig meny som jag brukar bli mätt på men icke. Jag ställde mig å lagade till wok ca 15 min efter jag avslutat mc donalds måltiden. Åt wok och kände mig inte mätt iaf =/

• AngelicaJ

jag har BIM nu i veckan 6-10, vet inte riktigt vilken dag.

• MissHellen

Angelica, oj då Men jag har bara kännt så i dag (?) Hmm.. Men jag tänker inte fundilera på de så mycket, för då kommer jag ha tusentals symtom i stället haha! Har inte mensen kommit så får vi se var testet visar..

När har du BIM då?

• MissHellen

Oj, Såg inte att du hade svarat haha, Jag har oxå BIM då! i dag (6) eller på Torsdag den 8:de
    Ska du testa eller?

• AngelicaJ

Jo vill inte heller gå och tänka på det för då "får" man som sagt en massa symtom. Men känns lustigt iaf. som om jag inte har någon mättnadskänsla=/

• AngelicaJ

har inga tester hemma. blir väl till att köpa ett imorgon. Men väntar nog tills på söndag med att testa. Har nämligen personalfest då.

• MissHellen

Angelica, Ja så är de precis för mej i alla fall Ja, men vi får väl se hur jag känner mej i morron o på Fredag! Tänkre inte "tro" för mycket, då blir jag så besviken. Vilket jag kommer bli ändå..

• MariaOMarkus

MissH - uscha å blöda så länge,jobbit och dyrt vill jag säga..stackarn!
    jaa vidsa har inga symtom,jag hade inga sist jag plussade,lr hade åd hade..jag inte inte de "vanliga symtomen" som alla prata om..så man vet ju aldrig upp till bevis på stickan hehe

Han skulle bli glad sa han men vi vill ju helst bo ihop innan ett barn kommer men blir de nåt så blire och då får man ta de,därifrån

Angelica - så hade jag d¨jag plussade. åt massa men va hunrig efter 1-2 timmar igen..om de nu är så att du är med barn ska du äta massa små mål för tarmarna rör sig mindre och man blir lätt förstoppad... inget roligt kan jag lova :/

• MissHellen

Jag har inte häller nåe tester hemma, men jag tänkte köpa i morron eller på Fredag, ska på en stor grill fest på Lördag. Så jag vill veta om jag kan dricka eller inte, hoppas på att jag inte kan Men jag vill veta så jag kan hitta på nån lögn, vill inte berätta för "halv kända" människor att jag är gravid, inte precis i början!

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !