• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • MissHellen

Mary, Nej de skulle jag inte kalra av. Tycker att de räcker o ha mens i 4-5 dagar ja

Jag hoppas att jag tillhör en av dom som inte har nåe symtom

Ja, Men va skönt att han tycker att han skulle bli gald då! Underbart Hur gammal är han? Om man får fråga

• AngelicaJ
    Marylicious skrev 2007-06-06 18:23:43 följande:
    Angelica - så hade jag d¨jag plussade. åt massa men va hunrig efter 1-2 timmar igen..om de nu är så att du är med barn ska du äta massa små mål för tarmarna rör sig mindre och man blir lätt förstoppad... inget roligt kan jag lova :/
    Är nog inga problem :P Sitter just nu och äter rester från woken igår trots att jag åt middag för 1 timme sedan.
  • MariaOMarkus

MissH - jaa precis jag har oxå mensen sådär kort tid. Bleev förkrossad då den va på 7 dagar en gång hahaha.. jaa du kan ju tillhöra dom som inte har några symtom hoppas*

jaa de känns skönt ifall de nu skulle bli nåt. Han är 20 och fyller 21 i JUli..så jag är 1 år och 1 dag äldre än honom (måste jag ju tillägga hahaha)

• MariaOMarkus

Min bortförklaring då då jag inte kunde dricka va : äter medicin ,ska upp tidigt eller känner inte för å dricka idag..men mina kompisar va lite fulla då så dom tänkte bara "aja okej" haha

• AngelicaJ

Jag känner inget annat förutom det där med maten men hoppas verkligen det är ngt nu!

• MariaOMarkus
    AngelicaJ skrev 2007-06-06 18:34:57 följande:
    Jag känner inget annat förutom det där med maten men hoppas verkligen det är ngt nu!
    '

*håller mina tummar och tår för att du plussar*
  • AngelicaJ

Har ni någon hemsida om graviditet?
    Så man får veta hur man ska göra när man e grav, typ vad man ska äta osv.?

• MariaOMarkus

Så lite..finns ju fler sidor,men de va dom jag kom på nu hehe

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !