• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • MissHellen

Mary, ja de är underbart när den är så kort. Hatar mens haha

Ja, men snart kanske han oxå ändra sej helt! Hopaps på de

Angelica, Ska du testa nåe eller?

• AngelicaJ

Blir att testa lördag eller söndag tror jag :P

• MariaOMarkus
    Pusselbiten86 skrev 2007-06-06 21:52:01 följande:
    MaryVad heter du på babyboom?
    Har försökt regga mig där men står hela tiden att de "inte kan fullfölja" min registrering..vet ej varför :s
  • MissHellen

Gomorron tjejer

Fast de är väl bara jag som är vaken vid denhära tiden haha! Så jag får väl ta mej lite frukost o läsa tidningen i stället Hoppas ni får en underbar dag i dag! Själv ska jag jobba, med min så godingar

• AngelicaJ

Nej jag e vaken också =) Kunde inte somna om efter sambon åkt till jobbet. Så varit vaken ett tag =P Allt bra? Räknade i kalendern BIM imorrgon.

• MissHellen

Angelica, Määh De var inte bara jag som var vaken då haha
    Jag kunde inte häller somna om efter att min sambo for..

Med mej är de kanoners, känner mej på jätte bra humör i dag Själv då?

BIM i morron? Kul, Jag tror oxå att jag har då! Beror ju på vilken mens jag ska räkna efter, min mens kom ju två dagar tidigare förra gången(?) Men vi säger i morron

• AngelicaJ

Jodå det e bra med mig. Är såå sugen på att göra test idag :P Men ska försöka hålla mig till söndag!

Hoppas vi plussar i veckan då =)

• MissHellen

Angelica, Ja jag är oxå sugen Som tusiken! Men jag väntar nog tills i morron eller på Lördag

Jag HOPPAS verkligen på att vi plussar nu

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !