• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • AngelicaJ

Jo det kan det, spermierna kan väl leva upp till 5 dagar har jag för mig?

• MariaOMarkus

jaa har för mig jag har läst de nånstans..

• Pusselbiten86
    Mary

Nja.... 3 dagar är nog högst skulle jag tro.. så om man kör varannan dag så är det ultimat
    ♥ De vackraste stunderna har jag med min familj
  • MariaOMarkus
    Pusselbiten86 skrev 2007-06-08 21:22:08 följande:
    MaryNja.... 3 dagar är nog högst skulle jag tro.. så om man kör varannan dag så är det ultimat
    jaa 3 dgar låter ändå rimgligt..läste att de kunde vara kvar 7 dygn men de tror jag inte på alls,låter lite väl..
    har haft sex idag och igår..och har Äl på Tisdag,om de ska ta sig borde man ha sex på söndag och måndag igen då?
  • Pusselbiten86

Ta båda dagarna

jag hade sex fredagen.. o enligt UL blev jag gravid på söndagen så ...

♥ De vackraste stunderna har jag med min familj
  • MariaOMarkus
    Pusselbiten86 skrev 2007-06-08 21:31:05 följande:
    Ta båda dagarna jag hade sex fredagen.. o enligt UL blev jag gravid på söndagen så ...
    jaa jag får ta och ta båda dagarna
  • MissHellen

Mary, Ja underbart med soool Jobbade hela dagen i solen, så jag fick "sola" o betalt för de haha

Jag har oxå hört att dom "lever" i 3-4 dagar, men oxå dedära med 7 dagar. Men de låter väääldigt länge(?!)
    De är bara o sexa på

Min sambo hade kötp test i dag (duktig ) Så jag ska testa i morron bitti, vågar inte ikväll Ooo!

• MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-06-08 21:46:31 följande:
    Mary, Ja underbart med soool Jobbade hela dagen i solen, så jag fick "sola" o betalt för de hahaJag har oxå hört att dom "lever" i 3-4 dagar, men oxå dedära med 7 dagar. Men de låter väääldigt länge(?!)De är bara o sexa på Min sambo hade kötp test i dag (duktig ) Så jag ska testa i morron bitti, vågar inte ikväll Ooo!
    Åhh va spännande ,hoppas du oxå får ett +

jaa killen går ju med på att komma inuti mig så de kan ju blir nåt *hoppas hoppas* men kommer ngo testa d¨jag 'r i Grekland ,eller så blire vecka nefter vi får se
  • Niccisen

Grattis Angelica och lycka till MissH!

• MissHellen

Mary, Ja jag hoppas oxå på ett + Vet inte varför, men de känns inte så..

Jasså? Gör han? Hmm, Då kan de ju bli nåe! Justja, Du skulle ju till Grekland ja. Härligt! Du får berätta hur de går

Niccisen, Tack tack Hur går de för dej då?

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !