• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • MariaOMarkus

MIssH - jag e ifrån Colombia.. idag har dagen varit bra..shopping å lite sol..nu sitter jag hos killen å softar framför tvn

• MissHellen

Go morron go morron

Mary, Okej! Så du är såhär härligt fint brun?
    O, Underbart med shopping Fyndade du nåe då?

Angelica, Grattis igen Hur känns de? Vad ska killen då?

• AngelicaJ

Känns underbart, men samtidigt lite läskigt. Vet inte om ag har fattat det riktigt än =/
    Killen blev överlycklig =) Sååå mysigt! Hoppas allt går bra nu bara.

Nu håller jag tummarna för e, hoppas ni plussar snart!

• miiillan

Grattis angelica!!! shit vad kul!! massa massa grattis!!

jag är ledig idag så ska iväg till frissan här om 20 minuter, sen ska vi (jag och tre tjejkompisar) till stranden och ligga där heeela dagen och ta en fika emellan och så! ska bli helt underbart!! ska ladda upp med vatten bara, lär ju blir varmt!! så det blir nog att bada med!! åhh vad jag älskar sommaren!!!

• AngelicaJ

Tackar =) å ligga ¨på stranden låter super mysigt. Vill också. Men jag jobbar =/

• MariaOMarkus

MissH - jaa jag köpte en klänning och en ny sommar jacka sen ska jag köpa en annan klänning idag haha
    sen får man studemedel för tiden ja läser för Nartur B de blir 9 tusen *woohoo* så ska jag till Grekland nästa Freda oxå..

• MissHellen

Angelica, Oj så underbart Min sambo har köpt test i dag han (hoppas ja, annars vette faaan ) så jag tänkte nog test i morron

Mary, Kul Älskar nya kläder o pengar oxå för den delen haha

Vad har alla för sej i dag då?

Själv kom jag precis hem från jobbet, ska ut o sola nu tänkte ja Har ju vare ute i solen hela dagen, så jag fortsätter väl

Ha en underbar dag/kväll nu i sommar värmen

• MariaOMarkus

MIssH - har varit ute i solen idag jag med sen lämnat in mina uppgifter..himla skönt väder måste jag säga..ska ut tidigare imon å se om man blir brunare *fniss*

Vet ni om de kan ta sig om man har sex 4- dagar innan ÄL ?

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !