• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • maja 85

mary: tack! jag skulle bli superglad om det gick på första försöket men statistiken talat ju emot det tyvärr.
    Tråkig med MF :( hoppas det går bättre denna gång. Jag har hört att vissa jättelätt blir gravida efter MF, men det kanske bara är en skröna...

• MariaOMarkus

maja 85 jaa man får hoppas på de bästa för er..absolut.. jaa de har jag oxå hört att vissa blivit gravid direkt efter..har funderar på ifall de kan vara så för inte känt av mensvär nåt och de brukar jag annars göra..ja ja vi får se nu ska jag iväg..'
    trevlig kväll allihopa kram på er

• AngelicaJ

Gud vad tråkigt med MF, jag hoppas att det går bättre nästa gång.
    Jo skulle också vara jätte glad om de kom på första "riktiga försöket". :P Får leva på hoppet!

• MissHellen

Vet ni vad det är för skillnad mellan mensvärk och molvärk?

• maja 85

mensvärk gör väl mer jätteont medan molvärk mer är en som det låter, molande känsla, att det bara ömmar typ. fast om det är så det brukar kännas när man har mensvärk så är det nog ingen skillnad. mensvärken beror ju på mensen men molande värk kan bero på annat, t ex graviditet.

• MissHellen

Okej, Känns som att jag har mens verk nu! Men jag ska inte ha mens förrän på måndag o min mens är ganska jämn, så jag vet inte (?) Men men

• maja 85

ååh.det var värst.då kanske det ligger nåt litet och växer därinne...;)

• LilllFlisan

Hej! Här måste man ju bara vara med om det går för sig, var en väldigt lång tråd såg jag =)Fyllde i alla fall ganska nyligen 21 och längtar (nästan) ihjäl mig efter en egen liten bebis. Tyvär vill min kille vänta ett tag tills vi flyttat ihop, vilket är helt logiskt, jag vet, men man kan och vill inte vara logisk och resonlig när man längtar efter att bli gravid, det tar över liksom. Det är väldigt svårt att vänta på att vänta på att bli gravid... Kram på er! :)

• MissHellen

maja, Jag vet inte! Men de känns exakt som mensverk, så jag vill inte hoppas på nått :/

LilllFlisan, Välkommen

• Älskade Moa

välkommen Lillflisan!

*Såra mig hellre med en sanning än göra mig lycklig med en lögn*
Svar på tråden Unga som längtar efter barn !