• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • LilllFlisan

Tack! Vad är det som händer här då? försöker ni alla aktivt bli gravida? Eller är det någon mer som bara låter det hända om det händer, som vi? =)

• Älskade Moa

Jag väntar på att min sambo ska bli redo, för min del hade jag gärna haft ett plus igår..

*Såra mig hellre med en sanning än göra mig lycklig med en lögn*
  • maja 85

lillflisan: jag är så aktiv det bara går.haha. har sex varannan dag nu så att vi säkert prickar in ÄL. Första försöket den här månaden.

• LilllFlisan

Jaha, ja jag vet hur det är att vänta... Finns inget tristare! Har han sagt hur länge han vill vänta eller plågar han dig med ett "jag vet inte"

• MissHellen

Vi är inne på vårat första försök, som gick som de gick Men hoppas på ett plus väääldigt snart!

Barngalen, Jag hade oxå viljat haft ett plus i går

• Älskade Moa

Lillflisan: innan hade vi sagt att vi skulle påbörja bebisverkstaden till sommaten men de verkar inte så nu, han säger bara -inte just nu..

nej men NÄR då?!

• Älskade Moa
    MissHellen skrev 2007-05-11 17:17:10 följande:
     Jag hade oxå viljat haft ett plus i går
  • maja 85

fy vad frustrerande. jag är helt galet frustrerad fast min kille VILL ha barn, jag kan tänka mig att det måste vara alldeles förfärligt jobbigt om killen sa så där..Ni kanske ska säga till dom att surfa in här på FL, då blir dom säkert mer sugna :p

• LilllFlisan

Visst är det frustrerande! Vad gör man? Min kille är redo att skaffa barn säger han, jag vet att han är det också, men han vill bo ihop med mig ett tag och se att allt funkar. Det vill ju jag också att det ska göra såklart. Hur länge han menar med "ett tag" vet jag ej. (vi bodde ihop några månader i höstas pga en vattenläcka och det funkade utmärkt)

• Älskade Moa

Nja jag tror nog inte de, men jag hoppas att han blir sugen när han syrrans bebis tittar ut, men det är inte förrens i September

Vi har hus
    Han har jobb, hemma på deras gård
    Jag har jobb (tyvärr ej fast)
    Vi har varit tillsammans i fyra år till sommaren (förlovade ett)

så på så vis finns det inte mycke o vänta på...

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !