• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • Niccisen

Kan vi inte göra en BIM-lista? på så sätt slipper man fråga när alla har BIM och hur gamla de är och så? En lista där man skriver nick, ålder,försök, och BIM?

* Niccisen, 23 år, tredje försöket BIM 30/5

• maja 85

jag fyller 22 i augusti.

1984:Jag har BIM på fredag den artonde, men egentligen vet jag inte alls om jag har då för att min mens har varit så oregelbunden sen jag slutade med p-piller.
    försök hålla ut tills den 24:e.roligare att gå och vänta på ett plus än veta att det blev minus redan innan BIM(nu hoppas jag ju såklart att du inte får ett minus med utifall att)

• 1984

*Niccisen, 23 år, tredje försöket BIM 30/5
    *1984, 22 år, Järna, försökt nr 21, BIM 24/5

• 1984

*1984, 22 år, Järna, försök nr 21, BIM 24/5

• 1984

Niccisen- då ligger vi ganska nära varandra med BIM =)

Maja 85- jag har oxå oregelbunden mens, men just nu äter jag pergotime, och jag hade ägglossning den 10 maj, så jag räknar 14 dagar från de...
    Jo, absolut de mkt bättre o vänta med o testa... men tiden går ju så sakta =P

• MariaOMarkus

*Marylicious,20 år,Kungsholmen,BIM= ?

• maja 85

*Marylicious,20 år,Kungsholmen,BIM= ?
    Maja 85, 21 år, handen, försök 1,BIM=18/5

• maja 85

mary är du också 85:a? och vet du inte alls när du har BMI?för då sitter vi verkligen i samma båt :)

• Niccisen

1984: Ja, vad kul Alltid roligt när man kan följas åt

• 1984

Tänk om man skulle bli gravid ungefär samtidigt, o man bor i närheten av sthlm, då kan man juh ses och shoppa baby kläder tillsammans =D

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !