• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • maja 85

ja det vore jätteroligt! vi håller detta med att försöka få barn hemligt för typ alla vi känner också så ibland kan man bli tokig för att man inte har npn att snacka med!

• 1984

Ja, jag vill oxå hålla de lite tyst... därför har jag varken mitt namn eller foto på FL =)

• maja 85

det är ingen som jag känner som är medlemmar här så jag vågar ha mitt namn och foto här.haha.om nån skulle upptäcka det så är det ingen katastrof..men det är jobbigt om folk vet för då känns det som att man får en massa press på sig.

• MissHellen

Hej tjejer Vad ni har varit flitiga o skrivi massa

Ingen bäbis här inte, mensen kom 2 dagar tidigt(?) Men de var väntat, vi fick ju inte rikgtigt till de på rätt dag(ar) Le o se glad ut, nya tag!

• maja 85

misshellen: trist :( men om man inte prickar in ÄL så blir det svårt alltså.haha. jag kommer nog också få ett minus på fredag men då tar vi nya tag ihop!innan det här året är slut ska nån av oss ha plussat iaf! det är jag övertygad om!

• MissHellen

Maja, Nja trist o trist. Jag Visste(?) ju om de nästan, så jag vart inte så besviken som jag trodde att jag skulle bli. Så jag kan ju nästan räkna nästa försök som 1½ haha.

Nej, de klart att nån eller alla ska ha ett + innan året är slut Nu kör vi hårt!!!

• Älskade Moa

Oh e de bara jag som bor så längt ifår, jag bor ju i Skåne

Va flitiga ni har varit idag. jag får läsa i kapp imorron

Nu ska jag nana!
    God natt på er alla

*Såra mig hellre med en sanning än göra mig lycklig med en lögn*
  • maja 85

misshellen: haha ja jag ser detta försök som försök nummer halvt.haha.har nämligen inte någon aning om när jag har ÄL så vi har säkert missat den.men efter näste mens när nu den kommer så ska jag börja testa med stickor så det blir det riktiga första försöket.

• miiillan

MissHellen: trist med mensen!! får väl se om min kommer imorgon...
    hann du testa eller kom tanten innan?

• Nettan1

oj oj vad det skrivs här

Nu börjar det närma sig bim, har väldigt ont i magen och börjat känna mig lite illamående och yr.
    Kissnödig hela tiden och somnar varje dag när jag kommer hem från jobbet. kan man bli mer skengravid?
    men hoppas ju så klart på att det inte är skengrav.

fyller på listan

*Niccisen, 23 år, tredje försöket BIM 30/5
    *1984, 22 år, Järna, försök nr 21, BIM 24/5
    *Marylicious,20 år,Kungsholmen,BIM= ?
    Maja 85, 21 år, handen, försök 1,BIM=18/5
    Nettan1, 20 år, upplands väsby, försök 4, BIM 18/5

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !