• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • miiillan

ja.. man kan ju alltid hoppas men räknar verkligen inte med ett plus!!

slager ikväll eller?

• MariaOMarkus

Man får ta de som de kommer och blir de inget plus så får man försöka igen :D

• Älskade Moa

Jaj86: Vi fortsätter att hålla tummarna för dig!

Japp här ska de ses på slager ikväll

*Såra mig hellre med en sanning än göra mig lycklig med en lögn*
  • miiillan

ja precis, och nästa månad ska sambon inte få komma undan en enda gång runt äl!! haha!!
    är så många i denna tråden så har inte koll när alla har bim.. när har ni?

• MariaOMarkus

Jag vet inte..gjorde en skrapning för 4 veckor sen ungefär och vet inte om jag haft mens nu dessa dagar lr om det är rester..testade svagt plus i Onsdags(då jag skulle haft BIM om menscykeln kommit igång på 28 dagar) så jag vet inte..tänkte ringa min BM på Måndag..

• Niccisen

BIM 30/5....snart dags för ÄL

• maja 85

jaj86:BIM 18:e ungefär..på fredag alltså..fast jag ska nog vänta ett tag efter tills jaf testar..vet inte exakt när jag hade ÄL denna månad.

marylicious:haha jadu CP-test vet jag inte riktigt av det här, inte världens mest lyckade stavfel.haha. och som du säger blir det inget denna månbad är det bara att ta nya tag nästa.

jajmensan ikväll blir det schlager. hejja sverige!

• MariaOMarkus

maja 85 - tänk om de skulle finnas såna test..va sjukt ja ja..hoppas du plussar (så klart)

• Nettan1

Håller på att bli tokig på att vänta.
    Ska testa nästa helg om mensen inte kommit.

Vet inte hur det kändes i början utav förra graviditeten då jag inte märkte något förrän i v.22
    Så det är bara att hoppas på att det inte är mens värk jag har nu. Har haft ont i magen sen äl.

• MariaOMarkus

Nettan1 - jag hade oxå int i magen från Äl när jag va gravid..lr mensvärken kom och gick och de kändes som om mensen skulle komma men ändå inte..

hopaps du oxå plussar

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !