• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • miiillan

Miss u: håller tummarna för dig!!

• MissHellen

jaj86, Okej Men än är de inte försent! Hoppas..

Miss u, Hoppas de är en liten där inne då

• miiillan

Miss u: haha!! läs lite högre upp annars blir det tredje gången jag skriver samma sak!!

MissHellen: ja.. hoppas kan man ju alltid, men räknar inte med ett plus på låånga vägar!!

• MissHellen

jaj86, okej :/ Men du får tala om hur de går

• miiillan

japp!! ska allt hålla er uppdatrerade. den kommer säkert imorgon! men tack iaf!!

miss u: vilket försök är du på?

• Lill Snuttan

Hej alla! Jag undrar bara jag är inne i ÄL nu o undrar hur länge det stannar inne efter sex? Vi hade sex igår undrar om det finns nån chans till ett + ?? Han är bortrest så vi kan ju inte köra idag igen.. :( .. Tacksam för svar!

• Miss u

Kan väl säga att vi började planeringen nu i början av året. Men försökt chansa lite innan...
    Trodde de skulle va lättare ju =(
    Förra månaden va pirrig, då va den nästan en vecka sen så då trodde man verkligen. mennej sen kom den.. nu håller jag verklige tummarna..

• miiillan

Lill Snuttan: spermierna kan väl leva upp till sju dagar tror jag.
    nån annan som har koll?

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !