• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • maja 85

okej nu vet jag att jag dumförklarar mig själv men vad menas med "på dagen"?

• MariaOMarkus

jag menar på eftermiddagen.. så ingen tror att man menar 12-20 på natten hihi

• maja 85

jahaaaa du menar sååå..jag tänkte mer på när under hela månaden man ska testa, så då trodde jag att du menade att man skulle testa i 12-20 dagar.haha.snurrigt det blev.

• MariaOMarkus

oj kanske skulle förklarat bättre ..ursäkta mig hehe

• maja 85

det e luuuuugnt. är det nån som håller på och testar nåt nu? grav eller ÄL? är så spännande att höra folks resultat :)

• MariaOMarkus

Läste att nån testade häromdagen..men kommer inte ihåg va hon fick för reslutat..

• maja 85

ah okej. känns det som att ni har nån bulle i ugnen då?

• MariaOMarkus

Hur gammal är alla här ? skulle vara kul och ha en lista på de..fast kanske bara jag som tycker

för mig känns de som att det är nåt i magen samtidigt som de inte känns så..

er andra? =)

• 1984

När har ni BIM?
    Jag har den 24 maj... de är jobbigt att vänta....
    Har den förmågan att jag testar alldeles för tidigt bara för att jag är ivrig.... Men nu har jag lovat mig själv att vänta till dag 24. Men jag tror inte jag kommer klara av att vänta så länge =)

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !