• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • maja 85

jag vet inte riktigt när jagf ska börja testa dock...det är så svårt när man har så oregelbunden mens. har egentligen ingen aning om när jag har ägglossning.fast den här helgen har jag haft jätteont i äggledarna så då borde det ju ha varit ÄL..

• 1984

Hej, får jag följa mer er på resan till föräldraskap?
    Jag är 22 år, försökt få barn i nästan 2 år... Hade ett utomkvedshavandeskap i mars 06.
    Nu ska jag ha BIM den 24 maj.
    *kram*

• MariaOMarkus

1984 visst får du vara med här ,välkommen

• maja 85

1984: självklart! roligt med nån som är i min ålder :)

jag har en fråga till alla i denna tråd som jag funderat lite på; om jag använder ÄL-stickor och dom visar att jag har ÄL ska man ha sex typ jättemycket dom dagarna då?vet ni om det förstorar ens chanser att bli gravid? det är ju tydligen 20% chans att ägget fäster men är det per ÄL eller per samlag(ursäkte fula prdet haha)för om det är per samlag så borde man ju typ ha sex fem gånger om dan när man har ÄL

• 1984

Tack, var i Sverige bor ni?
    Jag bor ca 4,5 mil söder om sthlm.

• maja 85

jag bor strax söder om sthlm, i handen

• MariaOMarkus

jag bor oxå i sthlm,just nu på Kungsholmen men ska flytta :)

va de står i pappret man får mned äl stickorna så får du positivt på äl teste så inträffar äl 24-48 timmar efter..så då är de bara och sexa på

• maja 85

marylicious; var ska du flytta? om jag bodde på kungsholmen så skulle jag aaaaldrig flytta.haha

tack för svaret förresten! hoppas bara att jag får positivt på ÄL.stickorna nån gång :)

• MariaOMarkus

de beror på,jag och killen ska ju flytta ihop och får vi hans mammas lägenhet bor i i rissne ett tag och sne byter lägenheten mot en annan där vi vill bo. men annars så ska jag flytta hem lite saker till mina päron i jönköping..så länge..
    jag bor på ett ungdsomshotell (som dom kallar de) här på kungsholmen,inget jag rekommenderar om du inte studerar..är så trött på rummter jag har + folket..haha..
    så lyx bor jag inte :P

Hörde nånstans att man ska testa med äl stickorna mellan 12-20 på dagen då får man bra resultat
    oj va mkt de blev här haha :P

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !