• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • miiillan

hej tjejer!! testade negativt i morse.. så det är som jag trodde tanten är på väg. men men.. det är bara att ta nya tag nästa månad!!

hur går det för er andra då?

• MissHellen

jaja86, Synd :/ Nya tag som du säger

Jag köpte inge test i går, kom aldrig iväg :/ Så jag har inte testa än.. Men hade inte du BIM samtidigt som mej (14:de)?

• miiillan

MissHellen: japp det har jag! men jag känner inga syntom eller nåt så är nogh ingen liten dät inne

när ska du testa då?

• miiillan

MissHellen: japp det har jag! men jag känner inga syntom eller nåt så är nog ingen liten där inne

när ska du testa då?

• miiillan

oj.. sorry.. datan hängde upp sig, trodde inte jag skickade...

• MissHellen

Okej, men då är de ju inte försent än Hoppas ska man alltid göra..

Jag vet inte Vet inte när jag vågar haha. Ska fara te momma nu, så jag kanske köper ett test när vi far o testar i morron (?) Vi får se

• maja 85

alltså på CP-testet så har jag för mig att det står att man kan testa tre dagar INNAN BIM. nån som vet?

jag ska iaf testa mig på fredag, det känns verkligen som evigheter dit.

jaja86: trist.men som sagt, det är ju inte helt kört än, pröva igen om några dar ifall mensen inte kommit

• maja 85

alltså på CB-testet så har jag för mig att det står att man kan testa tre dagar INNAN BIM. nån som vet?

jag ska iaf testa mig på fredag, det känns verkligen som evigheter dit.

jaja86: trist.men som sagt, det är ju inte helt kört än, pröva igen om några dar ifall mensen inte kommit

• MariaOMarkus

jaj86 - va inte så säker på att du inte är gravid..Näe jag va gravid så testade jag nån dag innan BIM och fick ett fett minus sen (om de nu va på BIM) vet ej riktigt så fick jag ett tydligt plus ..men jag hade inga som helst symptom utan hade bara "känslan" men efter nån vecka efter plusset så kom symptomen,trötthet och ökad aptit..

• MariaOMarkus

maja 85 - CP-test ? hehe va är de ? jaa man kan testa 3 dar innan BIM med CB

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !