• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • Beckiz86

Började längta efter barn när jag var 18 :) och nu är det en liten på väg :)

• discretepurpurea

När räknas man som ung? Jag är 25 om ngn månad...

• Therese1986

Har längtat efter barn i många år nu, och blev gravid i början av året, tyvärr fick jag missfall också. :( Men nu är det nya tag.. bara att försöka pricka in AL så att det kan komma en liten knodd med tiden! :)

• Niccisen

maja 85: Vet vad du menar med press... Härär det bara nåra tjejkompisar som vet, varav en bor i gbg. hon brukar skicka sms runt BIM varje månad och fråga om det är nån bebbe än... men det är mest kul däremot råkade min pojkvän berätta för sin exfru att vi planerar barn, vilket vi kommit överens om att inte göra. Så det känns sådär. De har ju redan barn ihop, så de kan ju få barn, men tänk om inte jag kan det? Då skulle det kännas bättre att liksom: tja, jag är inte så sugen på barn ... nu vet hon ju att vi aktivt försöker, så känner mig jättestressad... så skumt.

• Älskade Moa

Niccisen, 23 år, tredje försöket BIM 30/5
    *1984, 22 år, Järna, försök nr 21, BIM 24/5
    *Marylicious,20 år,Kungsholmen,BIM= ?
    Maja 85, 21 år, handen, försök 1,BIM=18/5
    Nettan1, 20 år, upplands väsby, försök 4, BIM 18/5
    Barngalen, 21 år, Skåne, inväntar sambon, Bim=?

*Såra mig hellre med en sanning än göra mig lycklig med en lögn*
  • Älskade Moa

Välkommen alla nya

*Såra mig hellre med en sanning än göra mig lycklig med en lögn*
  • miiillan

hej tjejer!! är på bim idag men inget plus och ingen tant.. suck!! hoppas alla haft en bra helg!

Niccisen, 23 år, tredje försöket BIM 30/5
    *1984, 22 år, Järna, försök nr 21, BIM 24/5
    *Marylicious,20 år,Kungsholmen,BIM= ?
    Maja 85, 21 år, handen, försök 1,BIM=18/5
    Nettan1, 20 år, upplands väsby, försök 4, BIM 18/5
    Barngalen, 21 år, Skåne, inväntar sambon, Bim=?
    jaj86, 21 år, uddevalla, försök nr 1, bim 14/5

• MissHellen

maja, ja då kör vi på halva försök vi då haha! Måste vara enormt jobbift o inte veta när man har ÄL o BIM, men nu vet inte jag riktigt häller. Jag brukar alltid ha 28 dagar mellan, men nu hade jag bara 26, så vi får ta o sexa till tidigare kanske haha.
    Äl stickor känns lite "jobbigt" på nåe vis för min del, vet inte varför? :/

jaj86, Nja de känns inte så jobbigt som jag trodde att de skulle göra. Trodde jag skulle bli enormt besviken, men de blev jag inte Hur skönt som hällst, men vi hade ju inte sex rätt dag(ar) häller! Så de är helt okej..
    Nej, jag han inte test. Skulle köpa den dagen! Hur går de själv då?

Välkommen alla nya oxå

• Miss u

Tackar.. hoppar in!!
    hej...Känns som om alla man känner nu plötsligt ska ha en liten.. =( man kan inte undgå att bli lite avis. Är ju största längtan man har själv.
    Hemskt va dagarna går sakta när man längtar efter något. Har BIM nu på torsdag. Har testat en gång nu i torsdags el fredags (komer inte ihåg vilken) men neg svar..Ska testa snart igen.. å bara hoppas hoppas hoppas...

• miiillan

MissHellen`: ingen mens men inte heller några symtom. så blir väl att invänta tanten

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !