• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • maja 85

1984: vad är det här pergotime som alla pratar om?är det nåt recetbelagt eller?

• MariaOMarkus

jag har inte en anning när BIm är..min mens är oxå oregelbunden. detta är väl försök nr 2..glömde skriva de =P

1984 jaa de skulle vara jätte kul..alla är ju runt samma ålder oxå :D

• 1984

Ja, det är recept belagd, det är ägglossnings stimulering, dvs att man får ägglossning....

Har ju försökt få barn i snart 2 år, så vi har börjat med utredning...

Vill inte stå där 35 år gammmal och börja fundera på om man kanske behöver hjälp.
    Inte för att de är nåt fel med att bli en äldre mamma...
    Men JAG vill vara en ung mamma =)

• Niccisen

alla här verkar ju bo i sthlm...själv kommer jag bo i Örebro (flyttar dit 5/8) men man är ju en del i sthlm ändå

• maja 85

1984: du är ju rätt så ung fortfarande alltså ;)

alltså jag insåg precis att jag inte har nån aning om ifall jag ens har nån ägglossning.hjääääälp.tänk om jag inte har det? då försöker man ju helt i onödan :/

• 1984

Har du testat med ägglossnings tester.... och ni var väl på första försöket? Det kan ju ta tid o bli gravid, de rätt så vanligt att man får vänta upp till ett år....

Jag blev gravid på femte försöket, som tyvärr slutade i utomkvedshavandeskap i mars 06...=`(

• 1984

Niccisen, vi får planera in någon du oxå kan, du kan juh sova över hos nån av oss om inte du orkar åka hem samma dag (kan va tufft o resa när man är gravid =P)

• MariaOMarkus

Jag blev gravid på första försket men de slutade som de gjorde..

Niccisen - du får ta dig ner hit då vi har våra mamma träffar

• 1984

vi får planera in någon DAG (ska det stå)

• maja 85

niccisen: örebro är ganska nära nu.och det är en jättemysig stad så vi kan dra dit hela gänget och så får ju du komma hit och hälsa på oss.nemas problemas..

1984: ja jag vet jag är bara så sjukt nojjig av mig som person.tror jämt att allt som kan gå fel ska gå fel..
    jag har faktiskt köpt ett gäng ÄL-stickor tills nästa månad.ska bli spännande..
    tråkigt med utomkvedshavandeskapet :(. men skönt att veta att du kan bli gravid. hoppas det går bättre nästa gång!*håller tummarna*

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !