• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • Niccisen

Hehe det där löser sig alltid Jag har ju bott i sthlm själv också så jag har både vänner och släkt där, det fixar sig
    Ja Örebro är helmysigt Ska bli så kul att flytta till en stad. bor i kungsör nu, vilket är pluttelitet!

• maja 85

mitt ex bodde i örebro.jag gillar verkligen den staden jättemycket.

alltså dom senaste dagarna har jag varit tvungen att kissa typ tre gånger i timmen.jag är verkligen skengravid.hahaha

• Niccisen

Det är så jobbigt att vara skengravid... Det är en sak att gå igenom allt sånt där när man faktiskt ÄR gravid... men annars, nej usch... Jag blev grymt skengravid första försöket,mådde illa och sov massor... men sen kom mensen... Jaja...nya tag. Snart ÄL

• maja 85

ja jag är typ jämt skengravid.mitt normala beteende är liksom att må illa, sova mycket, kissa mycket och vara yr. :)

jag hoppas verkligen att nån av oss plussar den här månaden så man får lite hopp om framtiden!haha.

• Niccisen

Ja, absolut! För min del så hoppas jag att 1984 får plussa som har försökt så himla länge

Nej ni tjejer, nu får ni babbla vidare utan mig. Måste iväg till jobbet, jobbar 21.25-7.00... Vaken jour:-P

Hörs imorrn.!

• maja 85

ja tjejer jag tycker det vore jättekul att träffas nån gång innan vi plussar också(om det dröjjer väl säga) jag har så mycket jag vill diskutera men jag har inte en enda kompis som försöker skaffa barn så jag har ingen att prata om mina nojjor med.haha

• 1984

=)

Niccisen- Tack va gullig du är =)

Önskar att vi alla plussar samtidigt =)

Jag har oxå varit skengravid efter ÄL som jag hade i torsdags.
    Men det är verkligen som niccisen sa att det är okej om man vore gravid men annars usch nä!

*kramar om alla goa tjejer här*
    Ska logga ut nu, måste på kvällspromenad med mina hundar...

Hörs kanske imorgon!!

• maja 85

ja tjejer jag tycker det vore jättekul att träffas nån gång innan vi plussar också(om det dröjjer vill säga) jag har så mycket jag vill diskutera men jag har inte en enda kompis som försöker skaffa barn så jag har ingen att prata om mina nojjor med.haha

• MariaOMarkus

jag har oxå varit skengravid och hade alla slag symptom men den gången jag plussade hade jag inga symptom alls

• 1984

Maja, ifall du vill ses nån dag är det bara att höra av dig =)
    Jag tar mig lätt in till stan =)

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !