• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • MissHellen

Jag håller alla tummar o alla tår ja haha! Har BIM den 14 (På Måndag) så vi får väl se..

• maja 85

vi bestämde oss på nyårsafton. Det var då han sa det. Då bestämde vi oss för att vi skulle börja försöka i maj.

• LilllFlisan

Gu vad spännande det måste va! Hur har ni försökt då? varje dag eller varannan eller? Har du regelbunden mens?

• LilllFlisan

Sorry=) va menat till maja 85

• Nettan1

hej hej
    Här är en till som hoppas på ett + snart.
    har bim slutet av nästa vecka.

• Älskade Moa

Välkommen Nettan1

*Såra mig hellre med en sanning än göra mig lycklig med en lögn*
  • maja 85

lillflisan: nej alltså när jag slutade med p-piller så hade jag sen p-piller mensen och sen hade jag inget mer förrän mensen kom tillbaks den 20: e april..det är från den mensen jag har räknat ÄL och BIM..men jag är inte alls säker på att det stämmer.
    Vi har kört på varje kväll denna månad och tänker göra det tills min nästa mens kommer(men förhoppningsvis kommer dne inte såklart.hihi)

hur går det för er? kör ni också varje dag?

• last unicorn

vi har försökt i ett halvår nu med men ingen träff jag längtar så jag kan dö, trodde det skulle vara så lätt när man väl ville men inte..

min kille har velat länge men nu har vi bestämt oss äntligen och nu är det bara det som gäller...man blir nästan ledsen när någon annan blir med barn min killes barndomskompis ska ha barn i höst nu också alla utom vi...känns det som..

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !