• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • maja 85

lill snuttabn: ja dom kan leva kvar i dig i upp till fem dagar men det vanligaste är väl typ upp till 72 timmar har jag hört. så det är luuuugnt :)
    hejjahejja marylicious! jag vill också ha ÄL nu.suck.
    men imorrn kommer ÄL-stickorna, då ska jag testa :D

• MariaOMarkus

MissHellen - jaa de hoppas jag med..undrar om de går lika fort som sist *hoppas hoppas* ska testa med sista Äl stickan idag om en liten stund och se om de ger starkare utslag..nu gäller de bara och få killen att komma hit efter skolan så man får mysa till de

Hur går de för dig MissHellen och er andra förstås?

• maja 85

jag sitter och surfar runt här på FL och ser alla dessa plustester.jag blir jätteavis. jag har aldrig ens gjort når grav.test men jag kan tänka mig att man blir besvikennär det blir ett minus och alldeles jättelycklig om man får ett plus..

• MissHellen

Marylicious, Jaa Okej, men du får tvinga han o komma då haha

Nja, fick min mens 2 dagar förtigigt(?) Har nog aldrig hänt, så jag vart lite brydd Men de är bara nya tag nu, visst ju att de ändå inte skulle bli nån bäbis denhära månaden, vi hade ju inte sex på rätt dag(ar) så de är som de är Men de kommer en ny månad o nu är min sambo ännu mera taggad

Lycka till nu!!!

• MariaOMarkus

MissHellen - jodå jag fick han att komma över efter skolan

jaa precis,det är bara och ta nya tag. Då jag plussade första gången hade vi sex i princip 2 veckor innan mensen(då äl kommer) jag brukar känna av den som tur är =)

jag vill oxå plussa igen som sagt så hoppas jag att nån plussar snart

• MissHellen

Marylicious, låter kanoners de

Okej, men då kanske de tar sej nu oxå då! Hoppas hoppas hoppas..

• MariaOMarkus

MissHellen ja nu ska de fasen ta sig haha =) Ska du använda Äl stickor nästa månad eller ska ni bara köra på ?

• MissHellen

Marylicious, Nja de känns "konstigt" på nåe sätt med ÄL sticker för min/våran del(?) Så vi ska nog köra "naturligt" ett tag till, men om de inte tar sej så kanske man måste ta till nåe knep Hoppas på de bästa i alla fall, för mej o alla andra oxå

• maja 85

är det nån av er som använder ÄL-stickor? vi ska börja köra på det efter min mens som kommer näst helg..är det jobbigt att använda såna?

• miiillan

MissHellen: håller med.. vi kommer också köra på utan äl-tester. och nästa månad ska inte smbon få komma undan en enda gång runt äl!

men först måste mensen komma och sen kan man börja räkna dagarna igen.. evigt längtande

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !