• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • maja 85

jaj86: har du gjort nåt grav.test denna månad? du hade BIM igår va eller hur var det?

• MariaOMarkus

jag använde äl stickor denna gång..eftersom jag inte visste när mensen och de skulle inträffa..men nu idag känner jag oxå av äl så..

men de bästa tycker jag är att bara köra på men vill man vara säker på när äl är så ska man använda äl stickor

• MissHellen

jaj86, Ja de känns lite knepigt! Så vi kör på vi Nej, min sambo kommer inte häller undan, jag sa de till han att nästa månad ska vi köra varannan dag, fick till svar att kan vi inte köra varje dag då så är vi säker haha, han här så go! Vi får väl se hur de går..

Ja, men mens har ju kommit. Så jag väntar ju bara på att den ska sluta så vi kan köra i gång o tillverka bäbis

• MariaOMarkus

Är de nån som har tvillingar i släkten ?
    jag skulle vilja ha tvillingar men vet inte om de finns i min släkt

• miiillan

maja 85: har bim idag. testade minus igår och idag så är nog ingen liten där inne

Marylicious: min kille har tvillingsyrror hur underbara som helst. har också tänkt att jag vill ha, men är inte lika säker längre. maaaassa dubbel jobb!!

• MissHellen

Marylicious, ingen av mej eller sambon har tvillingar i släckten. Men jag skulle ha vare tvilling igentligen, men "den andra" var knappt utvecklad. Så jag vet inte om de räknas(?) O mamma har inte fått tvillingar efter mej(jag är äldst)

• maja 85

jaj86: hoppsan då finns ju risken/chansen att du också får tvillingar.

Jag har en jobbarkompis som har tvillingar och hon sa att det var det värsta hon varit med om, iallafall förstår åren. när den ena sov var den andra vaken osv. Och så är ju graviditeterna mycket mer komplicerade också, många som får ligga inne på sjukhus och så.
    men det är ju himla gulligt med tvillingar alltså, men jag skulle nog inte vilja ha det själv.haha

• MariaOMarkus

jag skulle vilja ha tvillingar,men inte nu den fösta utan de andra lr 3dje kanske hehe

• miiillan

på tal om det, har ni tänkt på hur många barn ni vill ha?

• maja 85

tre!definitivt.men med typ tre eller fyra år emellan.

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !