• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • miiillan

ja, vi har sagt att efter nummer ett ska vi vänta i tre till fyra år. har alltid sagt att jag ska ha två barn. (självklart pojke, flicka) haha!! men om vi får två flickor/två pojkar kan man "lika gärna" skaffa en tredje.

• MariaOMarkus

jag skulle vilja ha många barn,typ 4 kanske hihih..och jag ska inte ha så långa mellan rum heller..

• miiillan

jag har hört att det är bättre med fyra än med tre barn, men jag vet inte. (allt det där med mellanbarnet o.s.v.)

• maja 85

ja jag kan tänka mig att skaffa tre barn och sen få en liten sladdis när jag är typ 35.det vore mysigt :)

jag vill ha typ tre eller fyra år emellan så man verkligen hinner ägna sig åt ett barn i taget, och att de äldre barnen inte behöver bli storasyster eller storebror så fort, barn tar lätt på sig alldeles för stort ansvar.tycker dom ska få vänta lite med det.

• MissHellen

Jag har alltid växt upp med många i familjen (6 syskon, men bott med 3) så jag vill ha mååånga barn Men min sambo sa att han kan sträcka sej till 2, men vi får väl se

• MariaOMarkus

misshellen du kan nog få han å ändra sig

• miiillan

maja: håller med, sen har jag hört att man "glömmer" bort storebror/storasyster eftersom man har den lilla nykomligen och då är ju de äldre barnet de stora och ska klara av mycket mer o.s.v. ehh.. blev kanske lite kontig formulering men iaf, viktigt är att se alla barn som individer..

haha!! låter som värsta barnexperten fast man inte har någon erfarenhet alls!!

• maja 85

det är det som är bra med att börja producera såhär tidigt, man har väldigt många år på sig att skaffa väldigt många barn utan att man behöver vara gammal när man får det sista. jag kan ju skaffa ett nu när jag är 22, ett när jag är 25, ett när jag är 33, ett när jag är 37 och jag kan säkert klämma in ett till däremellan nånstans.haha

• miiillan

förresten, ts verkar inte vara så aktiv i tråden..

• MissHellen

Marylicious, ja jag är ganska bra på o få han o ändra sej haha, han ville ju inte änns ha barn o nu vill han ha två

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !