• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • miiillan

Goldie82: ja.. det är precis som när man ser en barnvagn på håll siktar ögat in sig och jag kollar modell o.s.v. haha!!

ja, linus är fint! vi har verkligen problem med killnamn
    haha!! tänk då den dagen det närmar sig vilka "problem" man måste ha!

• AngelicaJ

Paniik.. Min stationära dator vill inte fungera och jag hade automatisk inloggning här på FM, ingen koll på lösenordet + att jag hade bytt e-mail. Inte min dag det här :P

Men men nu har jag fått mail om mina uppgifter så nu kan jag logga in här igen :P

Allt bra med er?

• miiillan

AngelicaJ : Oj!! bra att det löste sig! senast har vi snackat namn och lite barnvagnar

för övrigt har jag bim idag men testade minus, inväntar mensen. hur går det för dig med allt?

• AngelicaJ

långt kvar till BIM 8/6, ska börja med ÄL stickor till helgen för att träffa rätt :P

Ok, införskaffat en brio vagn till sambons lille men han får ju typ inte träffa honom så antar att den kommer bli kvar. Det är en sittvagn så kommer nog bli en billig förstavagn eftersom man inte har den så länge.

Å vad roligt att diskutera namn, om det blir en kille vill jag att han ska heta Elias, om det blir en tjej så vill jag Ronija eller Joanna. Lr jag vill inte utan Vi vill :P

• maja 85

jaj86: vi bor på tredje våningen utan hiss :/ men vi har ett sånt barnvagsförråd nere på gården.

angelica: oj vilket drama.haha.
    allt är bra, var precis nere i centrum och köpte värsta grymma juicepressen så nu ska här göras grapejuice och bli gravid!

hur är det med dig?förutom datakrånglet då..

• 87a

Här har ni en engligt FL ska jag ha ägglossning den 18/5

• miiillan

maja 85: vi har tyvärr inget förråd. och det är bara en tjej i vårt trapphus med barnvagn och hon har den vid deras dörr. men jag kommer inte våga ha en bugaboo i trapphuset haha!! så den kommer få vara i lägenheten, den tar ju inte så stor plats tror jag

AngelicaJ: jag gillar elias, men sambon vägrar

• AngelicaJ

hej hej maja 85 =)
    Det e bara bra här!
    Ok, jo blir det inget denna månad ska jag börja med grape jag också tänkte jag :P

• miiillan

87a: inte allt för långt kvar då! hoppas du får ett fett plus!

• AngelicaJ

ne men det är ju så med vissa namn, att man kanske känner ngn vid det namnet som man inte alls gillar och då vill man inte ge sitt barn det namnet.
    Vad har ni kommit med för namn då? Om ni orkar dra dem lite snabbt igen :P

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !