• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • AngelicaJ

Jo ska bli så otroligt mysigt att gå och köpa lite start grejer. Men som sagt skulle inte heller göra det innan det var något.

• miiillan

MissHellen: haha! min kille är väl inte så insatt i barnvagns-kikandet men det är inte han som betalar den heller. vill ju ha en bugaboo och han vägrar lägga ner så mycket pengar på en vagn. men som tur är är det inte han som bestämmer! (fast när han såg bugaboo live på maxi tyckte han den såg jättebra ut) haha!! vad långt det blev

• MissHellen

maja, jag håller helt med dej! Skulle aldrig kunna köpa nått innan man vet att man är gravid, för tänk om man inte blir de då? :/ Nej fy!

• miiillan

maja 85: nej jag skulle aldrig våga köpa nåt innan jag fått pluset! usch om det inte blir en liteni magen. då kommer man nog må ännu sämre eftersom man har saker till h*n

• maja 85

nää då skulle man bli jättedeprimerad och bara kolla på grejjerna och tänka: "det där är saker till barnet som vi aldrig fick"

är det nån här som använder ÄL-test?

• AngelicaJ

Jag har köpt ÄL stickor men inte börjat använda dom än.

• miiillan

jag kommer nog inte köra med äl-tester förrän om några månader, när det inte gått utan vill säga. vill hels plussa utan

• maja 85

okej..samma här.har också köpt men jag måste vänta tills efter nästa mens innan jag börjar använda dom.denna eviga väntan.suck.

• AngelicaJ

Jo, men återigen den som väntar på något gott....

• MissHellen

jaj86, vi kör samma tacktik vi

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !