• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • miiillan

tjejnamn har vi tänkt ella. killnamn är värre, sambon gillar liam, men det tycker jag är för vanligt nu för tiden.

• AngelicaJ

Okej, fina namn. Men håller nog med om att liam är vanligt, så vill man ha ngt ovanligt ska man nog inte ge det namnet.

• maja 85

angelica: våra tjejnamn är: ella, moa, saga, iris. det enda killnamnet vi har kommit på är adrian.fast jag gillar lukas också.

jävlar vad egengjord grapejuice är gott! helt sanslöst! detta kommer jag bli beronde av :D

• MissHellen

Har ni redan börjat kollat vagnar tjejer?

• AngelicaJ

Ja säg va man inte börjat kolla på åt bebisen :P

• miiillan

MissHellen: haha!! ja har inte du också det?! (själv älskar jag barnvagnar och är tokig i dem)

• maja 85

jag är nog lite mer klädtokig än vagntokig än så länge..tittar på bebiskläder precis hela tiden. fast skor är nästan roligast, dom är sååå söta.

• MissHellen

jaj86, haha Nja, Kan inte säga att jag kolla, men lite har jag väl kika Men inte så att jag vet vad vi "ska ha" eller vill ha för märke Men min sambo skulle tycka att jag var knäpp om jag gjorde de, "de finns ju inget än" (alltså barn) Han vill ju inte änns prata om namn, inte bestämma men prata kan man väl?

Jag tycker bara att de är gulligt o kolla efter vagn o allt som tillhör barn

• MissHellen

maja, Ja kläder kikar jag på heeela tiden, men lite i smyg då haha

• maja 85

jag skulle verkligen vilja ha en liten i magen..då skulle man verkligen kunna kolla liksom seriöst och kanske tom köpa nåt! jag skulle adrig kunna köpa nåt till ett barn som inte fanns, fy tusan vad deppigt sen då om det inte blir nåt.

usch jag är verkligen otålig nu.vill vara gravid!

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !