• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • AngelicaJ

Ja det är ju olika hur man vill gå tillväga, jag försöker bara hitta det snabbaste sättet :P
    Och eftersom jag inte har ngn koll på när jag har Äl så köpte jag några stickor :P

• maja 85

det är samma sak för mig.om jag hade haft regelbunden mens så hade inte jag heller köpt stickorna men eftersom jag inte har nån aning om när jag har ÄL så verkade det smartast att använda ÄL-stickor

• miiillan

MissHellen: ja! min kille är inte heller superinsatt i allt! men det kommer nog när de sett plusset och ser magen växa!

• Nettan1

varit borta och jobbat en dag och har missat ca. 10 sidaor.
    Ni är verkligen bar på att skriva tjejer.

När det gäller bebis saker så går jag alltid och tittar lite på de minsta kläderna och leksakerna när jag shoppar.
    Har ju en 2 åring så det är ju samma avdelning.
    vagnar kan man inte titta för mycket på.
    har haft flera olika vagnar men nu har vi en teutonia fun och är så nöjda så blir pluset snart så kommer vi att ha kvar vagnen till nästa barn också.
    Men då får jag iallafall köpa en liggdel och lite andra tillbehör till vagnen.

• maja 85

det enda min kille bryr sig om är vad ungen ska lyssna på för musik.mohaha

nää nu var jag taskig. han kommer nog bli mer entusiastisk när jag väl är gravid. han har nog ockås svårt att sätta sig in i allt innan det ens finns nån bebis liksom.

• miiillan

haha! min kille säger att han ska lära ungen göra armhävningar varje kväll!! ;-p haha!! blir väl så när man själv tränar. (fast är ju mest på skämt)

• MissHellen

jaj86, exakt så är det här oxå Men jag tror att män är så i allmänhet Synd nog, vill ju att dom ska vara lika uppspelt som oss. Fast igentligen är de bra tt min sambo inte är de, för han håller i mej lite när tankarna försvinner iväg i fantasierna om bäbisar o allt som hörtill haha

• MissHellen

Min sambo vill ha en pojke så han kan lära han o skruva med allt som har en motor

• maja 85

ja min kille är musiker och gitarrfreak så han antar att ungen kommer bli likadan och att jonas då ska lära barnet aaaallt han kan om gitarrer.

• MissHellen

min sambo säger att han ill inte ha en tjej för att dom är så jobbiga (men sedan sa han att han skulle bli glad ändå haha)

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !