• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • miiillan

haha! om vi får en tjej ska hon börja dansa! hihi

• miiillan

ja, men sambon vill helst ha en kille. men det är nog ganska vanligt då kanske..?

• maja 85

jag undrar om det är så att tjejer helst vill ha tjejer och killar helst vill ha killar?läste nån undersökning där dom kom fram till at det va så, att man ville ha en kopia av sig själv liksom..

• miiillan

maja 85: hmm.. kan säkert stämma. fast jag vet inte vad jag vill ha först. om man fick bestämma är ju en av varje det ultimata

• glädje

Hej! Jag och min sambo planerar barn.. Vet ni något kost tillskott som kan öka chanserna?

• maja 85

glädje: näe..jag kör stenhårt på grapefruktmetoden men vet inte om det har funkat än.

har hört talas om det där rosenrot men aldrig riktigt fattat vad det är för nåt.

• maja 85

jaja86: ja en av varje vore ju trevligt.jag har hört att det är bättre att få en flicka först och sen en pojke, för att flickor mognar snabbare än killar.

men det är ju inget man kan bestämma själv direkt :)

• glädje

grapefrukt metoden? Att dricka grapefrukts juice tex kan det funka?

• miiillan

maja85: ja och det känns som inte storasyrran retas lika mycket som storebrorsan

• maja 85

ja precis. det ska tydligen göra så att underlivet blir så surt att spermierna inte vill vara där och fortsätter uppåt dit man vill att dom ska komma. sen ska det tydligen göra så att flytningarna blir tunnare och på så sätt ska spermierna få det lättare att ta sig fram :)

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !