• plast killen

de "största"

hur stor e den "största "kuk eller annat tillhygge (stav eller annat stort)vi fört in i musen???? imponerande hur stora saker en tjej kan ta emot...... och upphetsande åxå ju ;)

• Svar på tråden de "största"
  • Pappa med son och dotter

Vad ska man med en jättekuk till? Det är inte många tjejer som kan ta emot en 18-20cm.
    Många tjejer börjar gnälla redan efter de 12-14 första centimetrarna.

• Anonym (deepdown)

Jättekukar är hur trevliga som helst
    Makens är 21x16 o den trivs i alla mina hål..passar som om den vore gjuten efter mig...

• TeQuilla

Anonym (tjej)>> Nog lär den bottna med tanke på att musen är långt ifrån så djup!

TeQuilla skrev 2007-05-13 08:51:04 följande:
    Anonym (tjej)>> Nog lär den bottna med tanke på att musen är långt ifrån så djup!
    En mus är inte en annan lik, men att ta emot 21 hela utan att kvida hör nog till ovanligheterna..
  • Anonym
    Pappa med son och dotter skrev 2007-05-12 23:00:55 följande:
    Vad ska man med en jättekuk till? Det är inte många tjejer som kan ta emot en 18-20cm.Många tjejer börjar gnälla redan efter de 12-14 första centimetrarna.
    Tack vi är ju bara 13 cm djupa ca.
    Anonym skrev 2007-05-13 10:40:42 följande:
    Tack vi är ju bara 13 cm djupa ca.
    Fast samtidigt, ska man på lite mer avancerade övningar kan det vara bra att ha lite reserv.. :)
  • Anonym

du e fantastisk "pomeransen"
    När man har läst några av dessa "min-sambos-penis-e-störst-i- västvärlden-trådar" och läst pomeransens lysande faktaspäckade inlägg så kan iallafall inte jag låtabli att le när han kommer in och bara säger knappast!
    Det räcker ju!
    Jag vill nog starta en fanclub till pomeransens ära!!!
    ha det bäst alla storsnoppar där ute!

• Anonym
    Pappa med son och dotter skrev 2007-05-13 10:44:40 följande:
    Fast samtidigt, ska man på lite mer avancerade övningar kan det vara bra att ha lite reserv.. :)
    ja absolut. man kan ha fler olika ställningar också.
  • Anonym (Ärlig)

Jag har rätt stor, 19cm lång, och de flesta jag är med säger att jag är den största de varit med... inte blir jag lyckligare för det.

• plast killen

Pappa med son och dotter,du har så rätt så...de e inte alla som kan ta emot stora,själv har jag inte så stor men farsineras av tjejer som får de i sig på bild och film,den sja såg förut va typ lika grov som en 2 liters pet flaska i omkrets.... de kallar jag "i grövsta" laget!!! men imponerande att dom får in den...

Svar på tråden de "största"