de "största"
hur stor e den "största "kuk eller annat tillhygge (stav eller annat stort)vi fört in i musen???? imponerande hur stora saker en tjej kan ta emot...... och upphetsande åxå ju ;)
hur stor e den "största "kuk eller annat tillhygge (stav eller annat stort)vi fört in i musen???? imponerande hur stora saker en tjej kan ta emot...... och upphetsande åxå ju ;)
Vad ska man med en jättekuk till? Det är inte många tjejer som kan ta emot en 18-20cm.
Många tjejer börjar gnälla redan efter de 12-14 första centimetrarna.
Jättekukar är hur trevliga som helst
Makens är 21x16 o den trivs i alla mina hål..passar som om den vore gjuten efter mig...
Anonym (tjej)>> Nog lär den bottna med tanke på att musen är långt ifrån så djup!
du e fantastisk "pomeransen"
När man har läst några av dessa "min-sambos-penis-e-störst-i- västvärlden-trådar" och läst pomeransens lysande faktaspäckade inlägg så kan iallafall inte jag låtabli att le när han kommer in och bara säger knappast!
Det räcker ju!
Jag vill nog starta en fanclub till pomeransens ära!!!
ha det bäst alla storsnoppar där ute!
Jag har rätt stor, 19cm lång, och de flesta jag är med säger att jag är den största de varit med... inte blir jag lyckligare för det.
Pappa med son och dotter,du har så rätt så...de e inte alla som kan ta emot stora,själv har jag inte så stor men farsineras av tjejer som får de i sig på bild och film,den sja såg förut va typ lika grov som en 2 liters pet flaska i omkrets.... de kallar jag "i grövsta" laget!!! men imponerande att dom får in den...