de "största"
hur stor e den "största "kuk eller annat tillhygge (stav eller annat stort)vi fört in i musen???? imponerande hur stora saker en tjej kan ta emot...... och upphetsande åxå ju ;)
hur stor e den "största "kuk eller annat tillhygge (stav eller annat stort)vi fört in i musen???? imponerande hur stora saker en tjej kan ta emot...... och upphetsande åxå ju ;)
de e ju fan inte skönt att ha sex bakifrån med en kille som är för grov.. lagom de gillar jag..
Anonym (g) skrev 2007-05-14 01:46:48 följande:
Älskar stora grejer.. Min killes är helt ok. Men det grövsta jag har använt är nog en schampooflaska.. Mmmm!
fölåt om man hoppar in såhär i en diskusion men har ni inte sett dokomentären om världens största kuk`?
det var någon som hade 34cm!! å en hel del som låg över 25cm. så jo det är nog troligt att en kille kan ha en 25cm lång penis.
pga att det var en dokumentär så är det högst troligt!
min sambo har dock en normalstor penis på 16cm men (anonym) jag tror dig!
jo det var säkert han kommer inte riktigt ihåg hans nam.. men men det var ju fler än han som visade sina enormt "stora" penisar.
och dem visade även sina penisar i tv å jag kan säga att det behövdes INGA måttband!
dem berättade även hur svårt och jobbigt dem tyckte det var att hitta en "flickvän"
å att deras sex skulle fungera bra. då dem till 99% inte kunde komma in helt i en tjej så var det inte alltid så skönt för dem.
den längsta jag varit med har varit 22 cm, omkretsen vet jag inte
den bästa är ju helt klart sambons tror vi är gjutna i samma form
han har 19 cm lång och 14,5 i omkrets.
och ja jag skulle klara en ölburk eller kanske till och med 25 cm då jag har blivit fistad mer än en gång
Min makes kuk är typ enligt genomsnittet; 16cm och alldeles perfekt. Har haft sex med killar som har både större och mindre än så, men ingen är lika perfekt som min karls. Varför ? Jo, för att jag älskar honom och allt som har med honom att göra !