• plast killen

de "största"

hur stor e den "största "kuk eller annat tillhygge (stav eller annat stort)vi fört in i musen???? imponerande hur stora saker en tjej kan ta emot...... och upphetsande åxå ju ;)

• Svar på tråden de "största"
  • lollisen

Varför är det så svårt för vissa att ta till sig att vissa är mer välhängda än andra?

Det finns snoppar som bara blir två cm vid erektion, inte vanligt men förekommande. Varför skulle de inte kunna vara åt andra hållet?

• pomeransen

Storleksdrottningar: om ni söker bland mina tidigare inlägg hittar ni ett OTAL länkar till seriösa undersökningar. Så slipper ni anstränga er.

Frågan är var era källor är.

• Anonym (tjej)
    pomeransen skrev 2007-05-14 17:24:49 följande:
    Häxan Jia skrev 2007-05-14 17:14:43 följande: Och jag antar att du bygger dina observationer på ett underlag som går att jämföra med de många, många kliniska undersökningar som gång på gång bekräftar mina siffror? Det vill säga 300, 500, 700, 1500, 3000 män?
    men herregud pommeransen, du har verkligen problem, äkta problem. Var än en tråd om kukens storlek finns där finns du också och hävdar motsatsen. Så synd,,nu har du verkligen fått fram budskapet, att du själv lider av mindervärdeskomplex, att du förnekar de lite större snopparna.
    Vi är ju många här som hävdar att vi träffat på de stora kukarna live,,har du det? eller är det bara siffror du följer? Patetiskt!
  • Greta05
    pomeransen skrev 2007-05-14 18:08:20 följande:
    Storleksdrottningar: om ni söker bland mina tidigare inlägg hittar ni ett OTAL länkar till seriösa undersökningar. Så slipper ni anstränga er.Frågan är var era källor är.
    Är jag blind?Hittar inte en enda länk...
  • pomeransen

Anonym (tjej) skrev 2007-05-14 18:16:56 följande:

men herregud pommeransen, du har verkligen problem, äkta problem. Var än en tråd om kukens storlek finns där finns du också och hävdar motsatsen. Så synd,,nu har du verkligen fått fram budskapet, att du själv lider av mindervärdeskomplex, att du förnekar de lite större snopparna.Vi är ju många här som hävdar att vi träffat på de stora kukarna live,,har du det? eller är det bara siffror du följer? Patetiskt!
    Hej, är det du igen? Du kör visst också samma argument: att jag har komplex. Det biter inte på mig, för det har jag inte. Jag har inga problem heller.

Jag tror visst att du har haft killar med stor kuk. Men jag vet att de inte har varit 25 cm långa eller 21 cm i omkrets.

Som sagt: enda orsakerna till att jag är så tjatig är att jag
    1) är en tjatig person och
    2) inte förstår varför man ska sprida felaktiga fakta.
  • lollisen

Pomeransen: vad menar du? att vi hittar på att det faktiskt FINNS killar med k*kar på 25 cm??

• Anonym (mätning)

Men 21 cm i omkrets? Det är inte bara stort, det är GIGANTISKT.

• lollisen

Visst e de gigantiskt, men inte omöjligt för det...

Anonym (mätning) skrev 2007-05-14 18:27:11 följande:

Men 21 cm i omkrets? Det är inte bara stort, det är GIGANTISKT.
Svar på tråden de "största"