• plast killen

de "största"

hur stor e den "största "kuk eller annat tillhygge (stav eller annat stort)vi fört in i musen???? imponerande hur stora saker en tjej kan ta emot...... och upphetsande åxå ju ;)

• Svar på tråden de "största"
  • Anonym (aj)

Längden har jag ingen aning om (mätte aldrig) men när han satt och kuken stod, så gick den upp till hans revben. Och jag nådde inte runt med handen (jag är lång och har ganska stora händer). Och nej det gick inte att ha sex med honom.

pomeransen, bara för att det är jävligt ovanligt med storkukade killar innebär det väl inte att det är helt omöjligt?

• pomeransen

Anonym (aj) skrev 2007-05-14 11:54:55 följande:

Längden har jag ingen aning om (mätte aldrig) men när han satt och kuken stod, så gick den upp till hans revben. Och jag nådde inte runt med handen (jag är lång och har ganska stora händer). Och nej det gick inte att ha sex med honom.pomeransen, bara för att det är jävligt ovanligt med storkukade killar innebär det väl inte att det är helt omöjligt?
    Ha, min favoritsport: storleksbedömning! Egentligen behöver man veta mer om hur lång han är osv., men utifrån din beskrivning är det inte omöjligt att han hade kring 20 (den når lite högre upp på kroppen när man sitter än när man står). Det är en maffig dase det. Omkretsen: beror på hur stora dina händer är, men när jag gör en ring av tummen och pekfingret så att de precis når varandra är den cirka 14 cm i omkrets. Sen är du tjej och har kanske något mindre händer, men kring 15 kan man väl tippa på, kanske något mindre.

Båda de måtten är kring en på hundra.

Och nej, det är inte omöjligt med storkukade killar. Men en kille som har 25 cm är inte storkukad utan GIGANTISKT JÄVLA DINOSAURIESTOR. Och så sällsynt att de allra allra allra flesta människor i världen aldrig ens går förbi någon så välhängd på gatan.

18 cm är statistiskt stor (1 på 10), och för de flesta även visuellt rejäl. 20 cm är större än många någonsin träffar på i verkliga livet, och när man pratar om STOOOR är det nog i den regionen man rör sig. De flesta porrstjärnor är kring 18?20, sedan finns en handfull som är ännu något större, men uppåt 23, 24 finns det försvinnande få som håller för en närmare granskning.

Fan vilken sjuk hobby jag har. Kukstorlek!
  • Anonym (mätning)

pomeransen, du är min nya idol! Har man en fråga om mått ska man vända sig till dig!

• pomeransen

Nu vill jag se ölburken!!!

• isolde83

jag vill också se ölburken

• Anonym (g)

pomeransen: jag har mätt mitt ex och den är som en ölburk. That's it.
    Du kan dra din statistik i flera år men det hjälper inte. Jag har mätt och jag vet hur grov den är.

• pomeransen

Anonym (g) skrev 2007-05-14 13:26:40 följande:

pomeransen: jag har mätt mitt ex och den är som en ölburk. That's it. Du kan dra din statistik i flera år men det hjälper inte. Jag har mätt och jag vet hur grov den är.
    I de kliniska storleksundersökningarna är allt över 17 cm så sällsynt att det inte är statistiskt mätbart.

Du hävdar en omkrets som överstiger den gränsen med 4 cm.

Då ska man komma ihåg att en centimeters skillnad i omkrets är en STOR skillnad. Det funkar nämligen annorlunda än längd.

Skillnaden mellan en penis på 16x14 (längd x omkrets) och en på 17x14 är försumbar. Medan skillnaden mellan en penis på 16x14 och en på 16x15 är väldigt tydlig, eftersom volymen ökar med hela penisens längd för varje centimeters ökning i omkrets.

En penis som är 21 cm i omkrets har en sådan enorm volym att den knappast går att använda till någonting. Ett proportionellt ollon skulle vara som en tennisboll.

Som sagt: Shane Diesel, porrskådisen med den förmodligen fetaste kuken, har en omkrets på 18 cm. Ditt ex, säger du, har 3 CM TJOCKARE!

Det är inte en kuk. Det är ett handikapp.
  • pomeransen

Men om du har en bild så tycker jag du kan lägga upp den. Ditt ex misstycker säkert inte, det är ju intressant för honom också att tysta tvivlarna. Jag vill se ölburken!

Svar på tråden de "största"