de "största"
hur stor e den "största "kuk eller annat tillhygge (stav eller annat stort)vi fört in i musen???? imponerande hur stora saker en tjej kan ta emot...... och upphetsande åxå ju ;)
hur stor e den "största "kuk eller annat tillhygge (stav eller annat stort)vi fört in i musen???? imponerande hur stora saker en tjej kan ta emot...... och upphetsande åxå ju ;)
Längden har jag ingen aning om (mätte aldrig) men när han satt och kuken stod, så gick den upp till hans revben. Och jag nådde inte runt med handen (jag är lång och har ganska stora händer). Och nej det gick inte att ha sex med honom.
pomeransen, bara för att det är jävligt ovanligt med storkukade killar innebär det väl inte att det är helt omöjligt?
Anonym (aj) skrev 2007-05-14 11:54:55 följande:
pomeransen, du är min nya idol! Har man en fråga om mått ska man vända sig till dig!
Nu vill jag se ölburken!!!
jag vill också se ölburken
me too!
Jag med *s*
pomeransen: jag har mätt mitt ex och den är som en ölburk. That's it.
Du kan dra din statistik i flera år men det hjälper inte. Jag har mätt och jag vet hur grov den är.
Anonym (g) skrev 2007-05-14 13:26:40 följande:
Men om du har en bild så tycker jag du kan lägga upp den. Ditt ex misstycker säkert inte, det är ju intressant för honom också att tysta tvivlarna. Jag vill se ölburken!