• plast killen

de "största"

hur stor e den "största "kuk eller annat tillhygge (stav eller annat stort)vi fört in i musen???? imponerande hur stora saker en tjej kan ta emot...... och upphetsande åxå ju ;)

• Svar på tråden de "största"
  • Häxan Jia
    Anonym skrev 2007-05-14 16:48:45 följande:
    Häxan: Ja, jag tror att den är ganska "normal". Men man vet ju inte fören gurun har talat!
    hehe sant... De var bara en tanke som slog mig...
    *Du vill ligga med mig, men de får du inte*
  • Häxan Jia
    plast killen skrev 2007-05-14 16:31:51 följande:
    vilket drag de blev på denna tråd... ang ölburk så såg jag ett repotage för ett par år sen om en klubb för killar med jatte kukar och en kille sa att hans var som 2 33cl colaburkar på varandra i längd och samma diameter som burken... jo så visst finns de rediga doningar där ute..
    De finns killar med snoppar som pringels burkar oxå, så det så!
  • Anonym (g)

Trevligt att man fick vara tjejen som alla tror ljuger.

• Anonym (tjej)

anonym g- jag har ej läst bak i tråden men undrar om du hävdar att din sambo har stor fast andra tror du ljuger? Är det så?
    Ja du,,,,jag har vart i så många trådar så jag lessnar, har också försökt få andra att förstå att den storkukade mannen existerar.
    Min egen sambo är en av dem. Tyvärr skulle jag gärna vilja att han hade lite mindre men jag kan ju inte kapa den eller byta karl för det.
    Jag brukar tänka såhär: min sambo är mkt speciell, snudd på unik enligt många här på fl som vägrar tro på att män med 22 cm snopp existerar.
    Jagt skulle inte heller vilja fläka ut min sambo med nakenbilder på nätet, men ni som har kring 17 och anser att det är så stort,,jag ser gärna en bild på hur den ser ut och i vilken vinkel ni får 17 cm att verka stort,hihi!
    snorre snorre snorre, bärs bärs bärs!

• pomeransen

Häxan Jia skrev 2007-05-14 16:46:04 följande:

Hmm de där är väl medel penisen i norden????? eller nåja 5 mm längre än medle men spela roll liksom... För mig är de iaf en högst normal stor snopp
    17 cm medel??? Vad hämtar du de siffrorna från? Nä, om du samlar 100 slumpvis utvalda män och tvingar dem att ta av sig brallorna har cirka 85 stycken mindre än så.
  • Anonym (g)

Anonym (tjej): ja, fast det är mitt ex.
    Ingen vill tro på mig. Lite synd om mig.
    Inte så roligt att känna sig som en lögnare.

Skulle aldrig lägga ut nakenbilder på folk. Det är inte bara sjukt utan också olagligt.

• Anonym (tjej)

anonom g- jag tror dej, varför skulle du ljuga om någon annans penis?????????
    Det är helt enkelt så att det är de som är i denna tråd, inte alla men en del, som lever med mindervärdeskomplex som måste hävda motsatsen. Herreguuuud, hur fan kan en kille vara så intresserad av andra killars stl??Jag skiter fullkomligt i hur stora bröst du har själv har jag medel,hehe.

• Häxan Jia
    pomeransen skrev 2007-05-14 16:54:59 följande:
    Häxan Jia skrev 2007-05-14 16:46:04 följande: 17 cm medel??? Vad hämtar du de siffrorna från? Nä, om du samlar 100 slumpvis utvalda män och tvingar dem att ta av sig brallorna har cirka 85 stycken mindre än så.
    Hmm då är väl min hemkommun de stora snopparnas tillhåll då, kanske nått med den genetiska inavels massa här

Fast min sambo kommer inte från kommunen och har ändå större snopp än det som jag anser är medel
  • Häxan Jia
    plast killen skrev 2007-05-14 16:31:51 följande:
    vilket drag de blev på denna tråd... ang ölburk så såg jag ett repotage för ett par år sen om en klubb för killar med jatte kukar och en kille sa att hans var som 2 33cl colaburkar på varandra i längd och samma diameter som burken... jo så visst finns de rediga doningar där ute..
    De finns en kille från FL som är med där... Minns inte namnet eller så kanske han var anonym, men iaf så skrev han namnet på klubben och kriterierna för att komma in oxå i en annan snopptråd..
  • Anonym (g)

Anonym (tjej): haha jag vet inte. Om jag skulle ljuga skulle jag nog dra till med att det var min nuvarande som hade stor. Inte mitt ex. Det är väl ingen merit?

De flesta män skiter i storleken men några verkar bry sig alldeles för mycket för att det ska vara hälsosamt.

Svar på tråden de "största"