• plast killen

de "största"

hur stor e den "största "kuk eller annat tillhygge (stav eller annat stort)vi fört in i musen???? imponerande hur stora saker en tjej kan ta emot...... och upphetsande åxå ju ;)

• Svar på tråden de "största"
  • pomeransen

Häxan Jia skrev 2007-05-14 17:14:43 följande:

Jag har samma hobby som dig, men min personli´ga erfarenhet av kukar säger annat..... Nämligen att snoppar mellan 18-21 inte är så himlans ovanligt.... Jag har även sett större än så min sambo inkluderad....Jag vet dessutom att min hobby är sjuk och de kan jag leva med, men jag facineras av snoppar och ibland även personen snoppen sitter på
    Och jag antar att du bygger dina observationer på ett underlag som går att jämföra med de många, många kliniska undersökningar som gång på gång bekräftar mina siffror? Det vill säga 300, 500, 700, 1500, 3000 män?
  • lollisen

Vad vet du om detta? Har du kollat varenda penis, gjort undersökningar som stödjer det du säger?

Anonym (man) skrev 2007-05-14 17:23:51 följande:

Anonym (g) skrev 2007-05-14 17:19:45 följande:
    Det är inte alls svårt att förstå. Självklart finns det jättestora kukar Det finns dock inga med 21 cm omkrets liksom det inte finns 40 cm långa.
  • Häxan Jia
    pomeransen skrev 2007-05-14 17:24:49 följande:
    Häxan Jia skrev 2007-05-14 17:14:43 följande: Och jag antar att du bygger dina observationer på ett underlag som går att jämföra med de många, många kliniska undersökningar som gång på gång bekräftar mina siffror? Det vill säga 300, 500, 700, 1500, 3000 män?
    Jag bygger det hela på den erfarenhet jag har, alltså de snoppar jag mött, sett och känt

Även genom samtal med personer såsom via nätet, där bild bevis skickats tex till min mobil osv.... Även på de dokumentärer man sett...
    De är kanonbra med kliniska undersökningar och statestik i all ära... det är bara så sällan de stämmer med verligheten vi alla lever i

Nix inga 300 män här inte men jag kan återkomma med närmare besked den dagen om du vill?
    *Du vill ligga med mig, men de får du inte*
  • Anonym (man)
    lollisen skrev 2007-05-14 17:25:01 följande:
    Vad vet du om detta? Har du kollat varenda penis, gjort undersökningar som stödjer det du säger?
    Nej men jag har studerat statistiken från ett otal undersökningsr om penisstorlek (det finns en hel del sådana). Vad har du för bevis att det existerar en kuk med 21 cm omkrets? Ett anonymt inlägg på familjeliv.se, eller har du sett någon i verkligheten, som en ölburk? Var lite realistisk nu.
  • Häxan Jia
    Anonym (man) skrev 2007-05-14 17:30:19 följande:
    Nej men jag har studerat statistiken från ett otal undersökningsr om penisstorlek (det finns en hel del sådana). Vad har du för bevis att det existerar en kuk med 21 cm omkrets? Ett anonymt inlägg på familjeliv.se, eller har du sett någon i verkligheten, som en ölburk? Var lite realistisk nu.
    Hmm nu undrar jag bara om du har motsatta bevis??? Vart hittar vi andra din statestik???
    Det finns stora snoppar och det får du väl vackert acceptera även om du inte tillhör skaran av män som innehar en sådan.
  • lollisen

Som sagt, såg en dokumentär om detta för inte allt för längesen på tv:4 tror jag de var..

• Greta05
    men kan ni killar då lägga in en länk om en sådan undersökning?
  • Greta05
    Anonym (man) skrev 2007-05-14 17:35:36 följande:
    Google är din vän
    Hamnar bara på porrsidor då

Jag tänkte bara att iom att du hävdar bestämt att det finns otaliga undersökningar så  har du säkert läst resultaten&kunde länka till dem.
  • Häxan Jia
    Anonym (man) skrev 2007-05-14 17:35:36 följande:
    Google är din vän
    Eftersom det uppenbarligen är din vän så kan du ju guida oss nyfikna direkt till dina källor, det vore ju det smartaste.. Du kan ju dom utantill och borde då således ha koll på adressen också????
Svar på tråden de "största"