• plast killen

de "största"

hur stor e den "största "kuk eller annat tillhygge (stav eller annat stort)vi fört in i musen???? imponerande hur stora saker en tjej kan ta emot...... och upphetsande åxå ju ;)

• Svar på tråden de "största"
  • Anonym (Nöjd)

Jag är helt klart nöjd med min mans doning. Det är stor och grov och jättefin. Men måste säga att jag tänder på ännu större saker.. Kul att leka ibland också.

• Anonym

Min sambos snopp står upp till magen (naveln) när han sitter. Men det är ett ganska luddigt mått! Karln i fråga är strax över 180 cm och har vid ett "normal-stånd" en längd på 17,5 cm. Klämmer man ordentligt kan man få den någon/några cm längre.
    Vad säger du om det, ärade kukstorleksguru?

Men ärligt talat. Vem fan kan tänka sej en kuk upp till bröstvårtorna???

• pomeransen
    Anonym skrev 2007-05-14 14:01:06 följande:
    Min sambos snopp står upp till magen (naveln) när han sitter. Men det är ett ganska luddigt mått! Karln i fråga är strax över 180 cm och har vid ett "normal-stånd" en längd på 17,5 cm. Klämmer man ordentligt kan man få den någon/några cm längre. Vad säger du om det, ärade kukstorleksguru? Men ärligt talat. Vem fan kan tänka sej en kuk upp till bröstvårtorna???
    Exakt, det finns en massa knep om man vill få den att verka större. (Finns dock ingen anledning när man har 17,5, som är ganska stort både statistiskt, visuellt och funktionellt, samtidigt som man fortfarande kan ösa på bra i de flesta ställningar.) Man kan klämma och huka och använda smarta bildvinklar så att en helt vanlig pillesnopp ser ut som värsta monstret. Lite kuriosa: även om porrskådisar är ovilliga att låta mäta sina könsorgan går det alltid att få tag på uppgifter om deras kroppslängd (via passregister o dyl). Och det har visat sig att medellängden är betydligt kortare än för övriga befolkningen, både bland de kvinnliga och manliga porrskådisarna.

De har alltså inte bara stora organ. De är samtidigt småväxta, vilket gör att könen ser ännu större ut.
  • Anonym (man)

Ge oss ölburken nu. Gärna med en Carlsbergburk bredvid som jämförelse.

• pomeransen

Bira, bira, bira, bärs, bärs, BÄRS!!!

• Anonym (g)

Det blir ingen bild. Ni hävdar ju att jag ljuger. Trevlig inställning, verkligen!

Och inte ett ljud om att jag inte lägger upp en bild för att det inte stämmer.
    Det är nästan lite synd om er som tror att allt är lögn bara för att det inte finns i statistiken.

• Minxy

TS: Jag hävdar verkligen inte att du ljuger! Jag är bara nyfiken

• Charlie Bravo

Jag sållar mig till den stora pöbeln och sjunger med; vi vill se "ölburken", vi vill se "ölburken"...kom igen nu. Bevis tack.

• Anonym (g)

Skulle du uppskatta om ditt ex lade upp nakenbilder på dig på internet?

Nej, inte jag heller. Så nej, det blir ingen bild.

Svar på tråden de "största"