• plast killen

de "största"

hur stor e den "största "kuk eller annat tillhygge (stav eller annat stort)vi fört in i musen???? imponerande hur stora saker en tjej kan ta emot...... och upphetsande åxå ju ;)

• Svar på tråden de "största"
  • plast killen

vilket drag de blev på denna tråd... ang ölburk så såg jag ett repotage för ett par år sen om en klubb för killar med jatte kukar och en kille sa att hans var som 2 33cl colaburkar på varandra i längd och samma diameter som burken... jo så visst finns de rediga doningar där ute..

• Challe N

pomeransen skrev 2007-05-14 13:45:40 följande:

Det är inte en kuk. Det är ett handikapp.
    *asg*

Ha ha! Vilken sjukt rolig tråd! Funderade bara på en sak. Kanske är en sån där redbull burk typ hon menar. De är ju lite smalare!
  • Anonym (Kille)

En bekants tjejer hade problem, de kunde inte suga av honom, det var visst stört omöjligt att få in mer än toppen av ollonet i munnen. Visst, den såg väl stor ut när man duschade och så med killen men enligt vittnessagor var den inte av denna jord.

Dessutom ska man visst kunna spruta enormt långt med stor k*k. Och hårt, samma bekant fick inte spruta sin flickvän i munnen pga trycket han hade i laddningen. Myt?

• Anonym (man)

Anonym (Kille) skrev 2007-05-14 16:37:18 följande:

Myt?
    Ja, självfallet.
  • Anonym (man)

plast killen skrev 2007-05-14 16:31:51 följande:

en kille sa att hans var som
    Där har vi nog den svaga punkten i bevisordningen...
  • Anonym (man)

Vi vill se ölburk på nätet, vi vill se ölburk på nätet.

• Häxan Jia
    Anonym skrev 2007-05-14 14:01:06 följande:
    Min sambos snopp står upp till magen (naveln) när han sitter. Men det är ett ganska luddigt mått! Karln i fråga är strax över 180 cm och har vid ett "normal-stånd" en längd på 17,5 cm. Klämmer man ordentligt kan man få den någon/några cm längre. Vad säger du om det, ärade kukstorleksguru? Men ärligt talat. Vem fan kan tänka sej en kuk upp till bröstvårtorna???
    Hmm de där är väl medel penisen i norden????? eller nåja 5 mm längre än medle men spela roll liksom... För mig är de iaf en högst normal stor snopp
    *Du vill ligga med mig, men de får du inte*
  • pomeransen

Anonym (Kille) skrev 2007-05-14 16:37:18 följande:

En bekants tjejer hade problem, de kunde inte suga av honom, det var visst stört omöjligt att få in mer än toppen av ollonet i munnen. Visst, den såg väl stor ut när man duschade och så med killen men enligt vittnessagor var den inte av denna jord. Dessutom ska man visst kunna spruta enormt långt med stor k*k. Och hårt, samma bekant fick inte spruta sin flickvän i munnen pga trycket han hade i laddningen. Myt?
    Problem med att få in den i munnen i samband med avsugning börjar uppträda redan kring 15 cm omkrets.

Och en ölburk är som sagt 21 cm runtom.

Det där med att större sprutar längre och hårdare är en myt, ja.
  • Anonym

Häxan: Ja, jag tror att den är ganska "normal". Men man vet ju inte fören gurun har talat!

Svar på tråden de "största"