• plast killen

de "största"

hur stor e den "största "kuk eller annat tillhygge (stav eller annat stort)vi fört in i musen???? imponerande hur stora saker en tjej kan ta emot...... och upphetsande åxå ju ;)

• Svar på tråden de "största"
  • Anonym

En kille jag träffade hade en låång lite spetsig falukorv (alltså, hans snopp såg ut så). Han var på tok för stor- det gick inte alls. Stort problem för honom att många tjejer inte klarade av hans storlek. Jag tror dock det hade kunnat funka om man inte såg den innan själva sexet... antar att man blev lite rädd, jag var bara 18 då.. haha

• plast killen

har även sett en p-rulle där tjejen sa till killen att den va för stor och gick ut ur rummet... inte dåligt, och då harinte "rocco" den största kuken i den branchen

• Anonym (Tur det)

Det ar val tur att vi ar tanjbara, hur annars skulle vi kunna klamma ut en bebis?

• Anonym (Tur det)

Haha nu dodade jag nog den har traden fort.. Sorry

• plast killen

ingen fara,tror fler tjejer njuter att föra in önskad storlek istället för att klämma ut nått man inte vet hur ont de kommer att göra,gör de för ont när man för in den e de bara att sluta,men föder man e de bara att stå ut.

• Anonym (g)

Mitt ex hade som en ölburk.

Alltså, inte jättelång men väldigt grov.
    Den gick in...

Min nuvarande har inte så stor. Nästan så jag önskar att den var lite större.

• TeQuilla

Ölburk!! Eller hur...*hehe*

• Anonym (g)

TeQuilla: vad? Jag ljuger inte. Du kanske vill ha bildbevis? Visst, inga problem.

• Anonym (g)

Det blir ingen bild. Det är faktiskt mitt ex som är på bilden. Har egentligen inte lust att ringa honom och fråga om jag får lägga ut en bild på hans kuk på familjeliv.

Men jag lovar, ölburk-storlek.

Svar på tråden de "största"