de "största"
hur stor e den "största "kuk eller annat tillhygge (stav eller annat stort)vi fört in i musen???? imponerande hur stora saker en tjej kan ta emot...... och upphetsande åxå ju ;)
hur stor e den "största "kuk eller annat tillhygge (stav eller annat stort)vi fört in i musen???? imponerande hur stora saker en tjej kan ta emot...... och upphetsande åxå ju ;)
Anonym (tjej) skrev 2007-05-14 16:53:23 följande:
Jag har samma hobby som dig, men min personli´ga erfarenhet av kukar säger annat..... Nämligen att snoppar mellan 18-21 inte är så himlans ovanligt.... Jag har även sett större än så min sambo inkluderad....
Jag vet dessutom att min hobby är sjuk och de kan jag leva med, men jag facineras av snoppar och ibland även personen snoppen sitter på
Anonym (man): det är en jävla skillnad på diameter och omkrets. Du verkar ju inte riktigt veta det så varför ska jag ens lägga ner energi på dig?
Du behöver inte tro mig. Jag vet hur stor den är och det räcker för mig. Varför ens hålla på när du inte har en aning om hur stor han har?
"Låt oss säga så här, män med 22 cm snopp existerar och är inte sådär extremt ovanligt. Det finns kanske 30000 i Sverige enligt sannolikhetsläran. Män med en diameter på sin snopp som en ölburk dvs 21 cm finns inte en enda av i Sverige. Så enkelt är det."
Anonym (g) skrev 2007-05-14 17:17:44 följande:
En kille jag var ihop med har en penis på 25 cm. Det var inte så trevligt, för det var svårt att hitta ställningar för att det inte skulle göra ont.
Och en sak till, det finns visst killar i Sverige med en penis som har omkretsen 20-25cm, såg en dokumentär om det. Han berättade att han hade svårt att få sex, eftersom tjejer blev skrämda av hans paket, den var stoooor... Han ser detta som ett problem att den är så stor, dels för att det är svårt att få full erektion och för att det gör ont för tjejer/ svårt att hitta ställningar.
Anonym (man): diameter på 21 cm skulle jag vilja se. Omkrets på 21 cm har jag sett.
Varför är det såååå svårt att inse att det finns jättestora kukar?
Anonym (g) skrev 2007-05-14 17:19:45 följande:
Jahaaaa... Oj, då ber jag naturligtvis om ursäkt för mina erfarenheter.. Hrmff, lögner menar jag, för det är klart att det inte finns undantag, om än vanligt.. :-/ hmmm...